• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Stort grattis! Underbart att allt såg bra ut!
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Grattis!!! Gud så kul! :D Va skönt att allt såg så bra ut. :)

Jag längtar sååå mycket till mitt rul när jag ser era bilder!! Dock med skräckblandad förtjusning eftersom man är så nervös innan. :O
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-06-07 16:54:45 följande:
    Grattis!!! Gud så kul! :D Va skönt att allt såg så bra ut. :)

Jag längtar sååå mycket till mitt rul när jag ser era bilder!! Dock med skräckblandad förtjusning eftersom man är så nervös innan. :O
    När har du RUL? :)
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-07 17:51:42 följande:

När har du RUL? :)

I morgon 20.00!! Tyckte jag var sååå smart när jag valde en sån sen tid... Vettetusan om jag tycker det nu :P
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-06-07 18:30:13 följande:
    I morgon 20.00!! Tyckte jag var sååå smart när jag valde en sån sen tid... Vettetusan om jag tycker det nu :P
    Åh imorgon redan! Jag måste vänta hela två veckor till.. Hatar att vänta

Men haha hur ska du hålla dig hela dagen, det kommer vara segaste dagen nånsin, hoppas du kan fördriva tiden på ett smidigt sätt under dagen haha :)

För övrigt känns det verkligen som tiden går sååå fort, det va ju typ nyss som symetrical va på RUL men nu är vi alla andra ikapp redan..
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-07 18:41:27 följande:

Åh imorgon redan! Jag måste vänta hela två veckor till.. Hatar att vänta

Men haha hur ska du hålla dig hela dagen, det kommer vara segaste dagen nånsin, hoppas du kan fördriva tiden på ett smidigt sätt under dagen haha :)

För övrigt känns det verkligen som tiden går sååå fort, det va ju typ nyss som symetrical va på RUL men nu är vi alla andra ikapp redan..

Haha jaaa. Så jävla osmart!! Jobbar ju fram till 16, men sen då?! :P Haha.

Eller hur! När Symetrical gjorde rul så kändes det såå långt borta och helt overkligt. Och 2 veckor kommer nog gå jäklans fort kommer du se!! Sen är det typ dagen innan fram till rul som går så segt. xD
  • Loppan84

Haha ja det blir en lång dag, tänkte precis innan att drt va skönt att Eagle hade tid direkt på morgonen när hon va så nervös ;)

Men det kommer gå bra, är ju som sagt bara rutin och är ju verkligen minimal risk att det skulle va nått konstigt. Ska ni kolla kön?

GästenT skrev 2016-06-07 18:50:07 följande:

Haha jaaa. Så jävla osmart!! Jobbar ju fram till 16, men sen då?! :P Haha.

Eller hur! När Symetrical gjorde rul så kändes det såå långt borta och helt overkligt. Och 2 veckor kommer nog gå jäklans fort kommer du se!! Sen är det typ dagen innan fram till rul som går så segt. xD

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-06-07 20:04:28 följande:

Haha ja det blir en lång dag, tänkte precis innan att drt va skönt att Eagle hade tid direkt på morgonen när hon va så nervös ;)

Men det kommer gå bra, är ju som sagt bara rutin och är ju verkligen minimal risk att det skulle va nått konstigt. Ska ni kolla kön?

Precis, jag räknade timmar där innan... Är verkl nöjd med vårt rul. Underbar sonograf, fick testa 4d, o hon tog verkligen sin tid...
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-07 21:04:28 följande:

Ja det var det jag också började att tänka nu när man börjar bli så jävla nervös, att det hade vart bättre med en liknande tid som Eagle! Lätt att vara efterklok! :)

Nej, blir inge kolla kön. Vi gissar oss fram tills facit kommer vid förlossningen. ;D
  • Loppan84

Härligt. Vad fick du för bf?

eagle87 skrev 2016-06-07 22:03:37 följande:

Precis, jag räknade timmar där innan... Är verkl nöjd med vårt rul. Underbar sonograf, fick testa 4d, o hon tog verkligen sin tid...

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend