• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-06-09 07:05:46 följande:

Aaah! Juste. Minns att någon la upp en ul-bild med ett fint hårspännen bredvid. Var det iskristall? :)

Nej, det var sagoskog. Så två töser och tre killar hittills i gruppen, tror jag.
  • Symetrical
    Sagan12345 skrev 2016-06-09 06:31:55 följande:

Att ni klara att inte ta reda på, jag är lite för nyfiken tror jag, men det är ju första för mig också. Har precis drömt att det är en tjej som växer fram i magen..

Vi tog också reda på första, vilket jag tyckte kändes skönt då. Allt var så surrealistiskt att det kändes skönt att få något konkret att relatera till. :-P
  • eid
    Loppan84 skrev 2016-06-08 20:15:20 följande:

Ja du hoppas du slipper det men jag hade extremt illamående mellan vecka 7-13 och blev sjukskriven de andra veckorna. Den goda nyheten är att även om det inte känns så så kom ihåg att det BLIR BÄTTRE!!!

Tack så himla mycket för ditt bra svar! Ska testa mig fram med dina råd, känns skönt att veta att det vänder iaf. Idag mår jag lite bättre än igår och träffade just bm som skrev ut medicin mot illamående så jag hoppas att det gör susen! Jag har nog lite högt tempo till vardags överlag och det kanske är precis vad jag behöver att lugna ner mig lite. Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva <3
  • eid

Var hos bm och gjorde vul för en liten stund sedan. Jag såg ett litet knyte och ett pickande hjärta Hjärta hon sa att allt såg ut som det skulle!

• eid
    GästenT skrev 2016-06-08 20:54:41 följande:
    Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.
    Stort grattis, vad skönt! :)
  • GästenT
    eid skrev 2016-06-09 11:37:22 följande:

Stort grattis, vad skönt! :)

Tack! Ja verkligen skönt! :)

Och Gud va härligt att allt såg bra ut på vul för dig!! Vilken lättnad! :)
  • Symetrical
    eid skrev 2016-06-09 11:35:53 följande:

Var hos bm och gjorde vul för en liten stund sedan. Jag såg ett litet knyte och ett pickande hjärta  hon sa att allt såg ut som det skulle!

Åh, så underbart! Stort grattis!
  • Loppan84

Härligt! Bara goda nyheter då <3

eid skrev 2016-06-09 11:35:53 följande:

Var hos bm och gjorde vul för en liten stund sedan. Jag såg ett litet knyte och ett pickande hjärta  hon sa att allt såg ut som det skulle!

• Sagan12345

Vad skönt att se att det går bra för er alla på vul/rul.

I morgon är det dags för mig.

Känner bara oro och ångest just nu inför besöket, vi får se hur de går.

• Loppan84

Ok :) blev flyttad till 26e igen på rul så tillbaka på den dagen ff har sagt hela tiden :D

Har ni nått namn än? Och alla andra bring on alla pojknamn ni har, vi hade bara flicknamn ;)

eagle87 skrev 2016-06-08 22:20:13 följande:

Loppan jag har fortf bf 25 okt glömt svara :)

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend