• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT

Jag tror både jag och sambon kände bäbisen igår för första gången?!? Är det möjligt?? :O

• Sajocawa
    GästenT skrev 2016-06-08 06:38:48 följande:

Jag tror både jag och sambon kände bäbisen igår för första gången?!? Är det möjligt?? :O

Såklart det är möjligt! Vad roligt :)
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-08 06:49:33 följande:

Såklart det är möjligt! Vad roligt :)

Haha känns så overkligt att det med största sannolikhet var bäbisen så jag satt och uteslöt en massa saker igår medan sambon var stensäker! Har inte känt någonting alls innan så blev lite chockad. :P
  • Loppan84

Jag kände också första gången dagen innan rul så det var precis runt vecka 18! Helt säker på att det var bebisen för på morgonen precis innan rul så kände jag det markant långt ute på höger sida men tänkte att så långt ut kan han ju inte ligga - men jo mycket riktigt en halvtimme senare på UL låg han just där :) lycka till idag!

GästenT skrev 2016-06-08 06:56:59 följande:

Haha känns så overkligt att det med största sannolikhet var bäbisen så jag satt och uteslöt en massa saker igår medan sambon var stensäker! Har inte känt någonting alls innan så blev lite chockad. :P

• Iskristall
    eagle87 skrev 2016-06-07 11:46:16 följande:

En frisk pojke!!!!!!!!! Sååååååå överlycklig

Grattis Eagle till fint rul och pojken!
  • Iskristall
    GästenT skrev 2016-06-08 06:38:48 följande:

Jag blev säker på att jag känt bebisen i helgen, då ca 5-6 dagar efter rul. Men min sambo har inte känt än, vi får se när det kommer
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-08 07:16:13 följande:

Jag kände också första gången dagen innan rul så det var precis runt vecka 18! Helt säker på att det var bebisen för på morgonen precis innan rul så kände jag det markant långt ute på höger sida men tänkte att så långt ut kan han ju inte ligga - men jo mycket riktigt en halvtimme senare på UL låg han just där :) lycka till idag!

Gud va kul att du också kände dagen innan rul. Haha. :D Känner du ofta rörelser nu?
  • GästenT
    Iskristall skrev 2016-06-08 11:34:30 följande:

Jag blev säker på att jag känt bebisen i helgen, då ca 5-6 dagar efter rul. Men min sambo har inte känt än, vi får se när det kommer

Ooh!! Va mysigt! :D Känner du ofta?
  • Loppan84

Ja nu är det i stort sett varje dag. När han varit stilla ett tag kan jag ta ett iskallt glas vatten eller peta lite på magen så brukar han svara :D

GästenT skrev 2016-06-08 12:38:51 följande:

Gud va kul att du också kände dagen innan rul. Haha. :D Känner du ofta rörelser nu?

• Iskristall
    GästenT skrev 2016-06-08 13:10:43 följande:

Ooh!! Va mysigt! :D Känner du ofta?

Nä, dag då jag vart säker så kom det tre små bumpar efter varandra. Vilket gjorde mig säker. Sen har jag känt nån bump en kväll ett par dagar senare. Idag kände jag som jag antar ska vara typ fiskfladdret. Men jag skulle likna det mer som en humla som burrade till
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend