• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical

Sitter inte min mage galet högt upp..? Inte konstigt att jag har andnöd jämt och ständigt numera.

• Loppan84

Hoppas du bara får positiva besked. Men kära Eagle låt inte familjegrejen styra din lycka on det skulle va en flicka <3

eagle87 skrev 2016-06-06 17:27:01 följande:

Såååå nervös inför rul imorn.. De absolut viktigast är såklart frisk bebis men önskar såååå gärna en pojke

• Sagan12345
    Symetrical skrev 2016-06-06 18:28:58 följande:

Sitter inte min mage galet högt upp..? Inte konstigt att jag har andnöd jämt och ständigt numera.

Väldigt fin mage, jag har dock inte en aning om den sitter högt :)
  • Sagan12345
    eagle87 skrev 2016-06-06 17:27:01 följande:

Såååå nervös inför rul imorn.. De absolut viktigast är såklart frisk bebis men önskar såååå gärna en pojke

Åhh förstår dig.. Alltid så nervöst men ul. De kommer gå kanon ska du se.

Varför pojke? Har du barn sedan innan? Jag är helt säker på tjej så får nog en större chock om jag får pojke :)
  • Mila
    Symetrical skrev 2016-06-06 15:20:56 följande:

Jag gjorde det pga ett tidigt MF och ett MA senaste halvåret i bagaget. Dessutom hade jag ätit ägglossningsatimulerande (letrozol), så då ville min gyn göra ett i v 8, vilket jag bara var tacksam för.

Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Loppan84 skrev 2016-06-06 15:51:06 följande:

Jag gjorde det privat i vecka 8 för att jag bara ville se att hjärtat slog och vecka 12 för att man inte får göra kub här

Okej! Då förstår jag :)
  • Mila
    Sagan12345 skrev 2016-06-06 15:59:42 följande:

Jag får göra pga av att jag gått på missfallsutredningen, så den läkaren ville kolla mig tidigt nästa gång jag blev gravid

Okej det förstår jag. Måste kännas skönt att få kika.
  • Mila
    GästenT skrev 2016-06-06 16:37:25 följande:

Jag fick göra tidigt vul för att gynläkaren blev så glad när jag var där och kolla till mina cellförändringar och han fick veta att jag var gravid. Så då ville han göra ett tidigt vul för skoj skull. :) då var jag typ 6+2 eller något. Minns inte.

Har du också haft cellförändringar?

Jag gjorde en konisering i vintras och var på återbesök för 2 veckor sedan, så väntar på resultatet nu.
  • GästenT
    Mila skrev 2016-06-06 19:03:19 följande:

Har du också haft cellförändringar?

Jag gjorde en konisering i vintras och var på återbesök för 2 veckor sedan, så väntar på resultatet nu.

Jag hade lätta cellförändringar förra året och skulle tillbaka i februari för att se om det läkt ut. :) Gynläkaren sa att det var helt okej att bli gravid och det blev jag strax innan återbesöket. Har inte fått svar än hur det såg ut då. Men med blotta ögat tyckte han att det såg bättre ut så jag håller tummarna!

Hur var dina, medel eller svåra om det krävdes konisering? Eller när får man göra det?
  • eagle87

Svarar alla på en gång, har en syster son som jag älskar såååå mycket O har bara alltid föreställt mig en pojke, sen vi börjat försöka, har alltid köpt typ mer pojkiga plagg etc... Vill så gärna att om jag får en dotter i framtiden att hon ska ha en storebror då de va ngt jag själv saknade väldigt mycket....

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend