• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Sagan12345
    GästenT skrev 2016-06-08 20:54:41 följande:

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.

Va härligt, stort grattis!
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-08 21:34:48 följande:

Huvudet och ansiktet liknar otroligt mycket på vår lilla plutt så gissar på en kille :)

Ja det var väldigt lika faktiskt! :D Vi kanske väntar pojkar hela högen! Fast det var någon här som väntade en flicka, vem var det? :O
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-06-08 19:54:41 följande:

Här har vi en frisk liten bäbis som låg som en boll under typ hela undersökningen så det var svårt att få en bra bild. Haha. Guuuuud vilken lättnad.

Åh va härligt grattis :)))) min låg oxå O sov som en boll med fötterna i ansiktet sen vakna han haha
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-06-08 21:09:58 följande:
    Ja det var väldigt lika faktiskt! :D Vi kanske väntar pojkar hela högen! Fast det var någon här som väntade en flicka, vem var det? :O
    Iskristall väntar flicka :))
  • Symetrical

Så underbart! Stort grattis till vad jag också tror är en grabb. Bara du och jag som lever i frivillig ovisshet här i gruppen.

Blev du flyttad något?
  • Symetrical

Så underbart! Stort grattis till vad jag också tror är en grabb. Bara du och jag som lever i frivillig ovisshet här i gruppen.

Blev du flyttad något?
  • Sagan12345
    Symetrical skrev 2016-06-09 06:22:23 följande:

Blev du flyttad något?

Att ni klara att inte ta reda på, jag är lite för nyfiken tror jag, men det är ju första för mig också. Har precis drömt att det är en tjej som växer fram i magen..
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-06-09 06:21:59 följande:

Blev du flyttad något?

Haha jaa! Det verkar inte alls vanligt att vilja vänta! :) Tycker det känns såå spännande att inte veta utan bara gissa.

Hon sa ingenting om datum utan frågade bara vilket datum jag fick på kub och sen sa hon "Den växer i nornal takt efter det" så jag antar att jag blev kvar på 31 oktober? :) Haha.
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-06-08 22:19:50 följande:

Iskristall väntar flicka :))

Aaah! Juste. Minns att någon la upp en ul-bild med ett fint hårspännen bredvid. Var det iskristall? :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend