• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84

10 februari då :)

Mila skrev 2016-06-05 10:41:53 följande:

Tack! :)

Jag är faktiskt lite osäker. Man ska väl kunna se i ff appen? Ja la in när jag hade ÄL enlig appen så blev det såhär.

Här är grafen

• Mila

Hej tjejer!

Jag plussade i förrgår så detta är väldigt nytt.

Men jag har en del känningar redan.

Väldigt svullna, ömma bröst, krampkänsla i vaderna och igårkväll fick jag väldigt ont i magen. Brännande stickade känsla, och ochdet känns som att jag måste göra nr nästan hela tiden.

Bara jag?

Var gravid för 6 år sen, men kommer inte riktigt ihåg hur det var då..

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Sagan12345

Jag är faktiskt lite osäker. Man ska väl kunna se i ff appen? Ja la in när jag hade ÄL enlig appen så blev det såhär.

Här är grafen

Grattis :)

Då ligger jag lite före dig bf 31/1
  • Mila
    Sagan12345 skrev 2016-06-05 11:26:04 följande:

Grattis :)

Då ligger jag lite före dig bf 31/1

Spännande! :) jag har ett sommarbarn sen tidigare så ska bli roligt att få et vinterbarn :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Symetrical

Här är grafen

Kanske blir en alla hjärtansbebis då!
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-06-05 10:06:35 följande:

Ursäkta en lite dum fråga men ska på Håkan Hellström konsert ikväll och min kompis kläckte ur sig att det kan skada bebisens hörsel och att den blir väldigt orolig av högt ljud. Hon sa att det är lika skadligt som att dricka alkohol.

Har googlat men hittar ingen källa på det. Är detta verkligen sant? Nån som hört nått liknande från en mer pålitlig person typ bm eller läkare? :-/

Ska ju inte stå längst fram och hoppa precis hehe

Jag var på Håkan igår! Hittade ingenting om att det ska vara skadligt sålänge du inte står framför högtalaren typ... Det var massor av gravida där. :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend