GästenT skrev 2016-05-31 16:36:09 följande:
Jag är så jävla svullen om benen! Typ vätska redan. :P känns som om jag kommer bli en Michelingubbe av vätska för jag äter ju lika mycket som förr? ^^ och sen med jättetuttar. xD Det är lite jobbigt mentalt när man är van med att alltid har varit väldigt tunn..
Ser inte ut som en "pojkmage" längre för mig. Men det är jag fortfarande övertygad om att det är. ;)
Jag svullnade en hel del för någon månad sen. Men det har faktiskt blivit lite bättre. Tror dock att det endast är tillfälligt. Använd stödstrumpor (själv har jag tunna och hudfärgade just nu). Ta det lugnt med saltet och drick mycket vatten (vid vätskebrist och varmt väder hamstrar kroppen vätska som en kamel). Vätskedrivande livsmedel (druvor, vattenmelon etc) kan också hjälpa.
Jag tycker också att det är jobbigt att vara så mycket större. Det har börjat tära en hel del på psyket faktiskt. Är van att se mig själv som en lyktstolpe (på gott och ont) men magen och brösten (som gått från B till F) gör att jag ser helt rund ut på mitten. Det ser inte alls ut som jag. Men jag antar att huvudet kommer ikapp kroppen snart och det kommer kännas mer naturligt.