• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-25 20:49:25 följande:

Vart ska ni flytta ?:)

Det blir inom samma kommun men vi har köpt tomt med nybyggt hus! :) Det blev lite spontant men känns så kul att få flytta till hus. :) Väldigt bra område för barn.
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-05-25 20:01:13 följande:

Huuh. Måste bara säga att jag levt i världens stress senaste dagarna! Nu är det bestämt att vi flyttar i november! Haha. Spännande med en nyfödd med i bilden! xD

Åh, så spännande! Lika bra att flytta när de fortfarande är spädbarn. Då sover och äter de mest och kan liksom hänga med på allt i selen på magen. Värre när de börjar bli lite större och kryper runt överallt.

Var bor ni nånstans?
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-26 06:10:48 följande:

Åh, så spännande! Lika bra att flytta när de fortfarande är spädbarn. Då sover och äter de mest och kan liksom hänga med på allt i selen på magen. Värre när de börjar bli lite större och kryper runt överallt.

Var bor ni nånstans?

Haha ja men precis! Känns nästan mer krångligt att flytta som höggravid, men vad vet jag egentligen. xD Vi bor utanför Uppsala i en liten ort. :) Knivsta bor vi i.
  • Loppan84

Hohoho en frisk och kry pojke. Haha var ju så säker på det i början, vi låg ju typ en timme innan äl och de simmar ju fortfast. Så skönt att allt var bra. Hon sa att moderkakan låg på ett sätt som gjorde att det kan ta lite längre tid innan man känner rörelse, kommer inte ihåg om det var framåt eller bakåt

Blev flyttad bak en dag, bf 26 oktober, så nu har vi inte samma dag Eagle.

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-05-26 09:15:49 följande:

Hohoho en frisk och kry pojke. Haha var ju så säker på det i början, vi låg ju typ en timme innan äl och de simmar ju fortfast. Så skönt att allt var bra. Hon sa att moderkakan låg på ett sätt som gjorde att det kan ta lite längre tid innan man känner rörelse, kommer inte ihåg om det var framåt eller bakåt

Grattis!! Gud va mysigt!! :D skönt att allt såg bra ut och vilken fin bild. :)
  • Loppan84

Tack, det konstiga är att könet verkligen inte spelade nån roll nu. Var bara så glad att allt såg bra ut och han var frisk :) Var så nyfiken innan men väl där tänkte jag bara på om allt va bra.

• Symetrical
    GästenT skrev 2016-05-26 06:37:23 följande:

Haha ja men precis! Känns nästan mer krångligt att flytta som höggravid, men vad vet jag egentligen. xD Vi bor utanför Uppsala i en liten ort. :) Knivsta bor vi i.

Aha, okej. Då är jag med.
  • Symetrical

Underbart! Stort grattis raring!

Den lär ligga i framkant, för du känner man ofta rörelserna senare. Jag har haft så under båda graviditeterna.
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-05-26 08:41:06 följande:

Tack, det konstiga är att könet verkligen inte spelade nån roll nu. Var bara så glad att allt såg bra ut och han var frisk :) Var så nyfiken innan men väl där tänkte jag bara på om allt va bra.

Grattiiiiiisssss <3. Så sjukt glad for din skull :)
  • eid

Åh vad häftigt och fantastiskt att se! 
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend