• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-05-22 18:31:04 följande:

Jag bor inte långt ifrån Sthlm och kommer att ha semester från v.28. :) Skulle gärna ta en fika eller picknick typ om folk kan och vill. :)

Jag med! Vi bor ju i Sthlm, men kommer dock vara en hel del nere i Skanör hos min familj. Säger som loppan, bestäm ett datum så kommer jag om vi är i stan!
  • eagle87

Åh va kul att så många är i Sthlm i juli... Jag tror jag e där mellan 10-16 juli... Någon Som har förslag på datum?

• GästenT
    Symetrical skrev 2016-05-22 19:20:38 följande:

Jag med! Vi bor ju i Sthlm, men kommer dock vara en hel del nere i Skanör hos min familj. Säger som loppan, bestäm ett datum så kommer jag om vi är i stan!

Jaaha gör du?? :) kul. Jag bor 30min ifrån centralen med tåg så är väl nästan Sthlm? ^^

13 juli börjar jag med som förslag. Haha
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-05-22 20:04:51 följande:

Jaaha gör du?? :) kul. Jag bor 30min ifrån centralen med tåg så är väl nästan Sthlm? ^^

Japp, vi bor i Tyresö lite sydost om Sthlm.
  • Sajocawa
    Symetrical skrev 2016-05-22 20:11:23 följande:
    Japp, vi bor i Tyresö lite sydost om Sthlm.
    Vi bor också i Tyresö... Haha
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-22 17:46:42 följande:

Är de någon här som skulle vara intresserad av en träff i Stockholm i mitten på juli? Vilka bor i Sthlm?

Så roligt med en träff.. Vi har senester i juli men däremot kommer vi nog inte stanna kvar i Stockholm så mycket. Får se om vi är hemma helt enkelt :)
  • eagle87
    GästenT skrev 2016-05-22 19:04:51 följande:

13 juli passar mig :)))
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-05-22 20:33:44 följande:

13 juli passar mig :)))

Kanon!! Någon fler som vet något om 13 juli? :)
  • Loppan84

En dum fråga kanske. Men när man är på rul kollar de bara barnet eller är det en en kontroll av mamman också? Tar de värden och sånt? Känner mig så trött och undrar om järnvärdet börjat sjunka kanske... Skulle också vilja kolla känningarna för foglossning och om det är läge att träffa en sjukgymnast. Men vet inte om rul är riktig tidpunkt att ta upp dessa grejer eller jag ska boka en egen tid för det?

• Loppan84
    GästenT skrev 2016-05-22 20:35:46 följande:
    Kanon!! Någon fler som vet något om 13 juli? :)
    Inte omöjligt alls, men kommer inte veta säkert förrän i juli. Vi åker mellan Sthlm och stugan i Gotland men när vi är var beror lite på väder etc :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend