• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-05-20 20:56:21 följande:

Skönt att allt stod bra till!

Symetrical skrev 2016-05-20 20:03:31 följande:

Sånt är guld värt!

Ja men verkligen. otroligt tacksam för hennes bemötande. :)
  • Loppan84

Vad konstigt alltså. Har ju haft en del smärtor i ligament, höfter och också hugg i livmodern/magen sista dagarna. Känts som mycket har hänt i magen sista veckan, kanske att livmodern växt eller flyttat på dig? Men det konstiga är att magen ser mindre ut (står ut mindre iaf) och är mjukare. Är det nån annan som varit med om det? Är i vecka 18, hittar ingen info om att livmodern flyttar sig då men enda förklaringen jag kommer på är att den lagt sig annorlunda och nu inte står ut lika mycket....

Tar gärna emot tips om kudde också om nån köpt det förrut som jag skrev om ovan.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-05-21 10:27:32 följande:

Vad konstigt alltså. Har ju haft en del smärtor i ligament, höfter och också hugg i livmodern/magen sista dagarna. Känts som mycket har hänt i magen sista veckan, kanske att livmodern växt eller flyttat på dig? Men det konstiga är att magen ser mindre ut (står ut mindre iaf) och är mjukare. Är det nån annan som varit med om det? Är i vecka 18, hittar ingen info om att livmodern flyttar sig då men enda förklaringen jag kommer på är att den lagt sig annorlunda och nu inte står ut lika mycket....

Tar gärna emot tips om kudde också om nån köpt det förrut som jag skrev om ovan.

Ja har köpt en sån kudde älskar den jätte skön O mysig men mannen har väldigt lite plats i sängen nu min ser ut som ett stort långt U
  • Loppan84

Vad hette den? Bor i en liten stad ju så måste nog köpa på nätet och svårt att veta vilka som är bra då...

eagle87 skrev 2016-05-21 12:42:35 följande:

Ja har köpt en sån kudde älskar den jätte skön O mysig men mannen har väldigt lite plats i sängen nu min ser ut som ett stort långt U

• Loppan84

Är bara jag som tjatar i denna tråden nu ;D Where are you guys?

Här kommer en magbild på den krympande magen iaf. Syns iaf lite mer idag än igår men fortfarande mindre än innan. Haha skumt alltså.

• Loppan84

Och här är hur den va redan för 2 veckor sen. Där i mellan har den varit större (tyvärr inte tagit bild på ett tag såg jag nu)

• GästenT
    Loppan84 skrev 2016-05-22 11:53:02 följande:

Är bara jag som tjatar i denna tråden nu ;D Where are you guys?

Här kommer en magbild på den krympande magen iaf. Syns iaf lite mer idag än igår men fortfarande mindre än innan. Haha skumt alltså.

Haha nej då. Jag är bara så dålig på att svara ibland men läser ofta! Det kanske är att magen är mindre svullen nu av tarmarna/gaser? :)
  • Loppan84
    GästenT skrev 2016-05-22 12:17:14 följande:
    Haha nej då. Jag är bara så dålig på att svara ibland men läser ofta! Det kanske är att magen är mindre svullen nu av tarmarna/gaser? :)
    Jag hade ganska svullen mage tidigare (framåt till vecka 14 ungefär) men kändes och såg helt annorlunda ut d, den var mjuk och mer degig då och så kände jag mig också gasig. Men sen har den varit hård, stått ut rakt fram också när jag låg ned och inte varit gasig eller nått på en månad typ så tror inte det var det. Tror kanske deg har blivit mer plats bara och att organ och höfter flyttat sig lite. Har helt klart fått bredare höfter iaf :) jaja är ju inte så viktigt varför egentligen - och får ju se att allt är ok på torsdag på rul. Tyckte bara det var lite lustigt alltihop.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend