• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Loppan84
    GästenT skrev 2016-05-12 14:10:02 följande:
    <3 Haha jaa. :) Är helt bombsäker på att det är en liten pojke i magen! Både jag och sambon är tvärsäkra! Ska bli såå kul att se om man har haft rätt under hela graviditeten sen när han föds eller om det mot all förmodan skulle ploppa ut en tjej! Haha.
    Kul att alla är så överens. Men ni ska inte kolla innan alltså? Gud vad spännande!
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-05-12 21:57:12 följande:

Kul att alla är så överens. Men ni ska inte kolla innan alltså? Gud vad spännande!

Verkligen!! Tror nästan alla jag träffat har tippat på pojke förutom min bror och pappa. :) Men vi ska inte ta reda på kön innan utan facit kommer vid förlossning! ;D
  • Loppan84

En fråga som är lite på gränsen kanske ;) men ni som har problem med foglossning vilka sexställningar funkar för er?

Kaggar haft ganska mycket känningar denna veckan, men har också haft mycket resor och suttit still många timmar varje dag så kanske är därför.

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-05-15 08:09:47 följande:

En fråga som är lite på gränsen kanske ;) men ni som har problem med foglossning vilka sexställningar funkar för er?

Kaggar haft ganska mycket känningar denna veckan, men har också haft mycket resor och suttit still många timmar varje dag så kanske är därför.

Vi har samma problem :/ inget är bekvämt längre...

Vi köpte vagn igår!!!! Blev en jools geo i graphite :) känns så skönt att ha de avklarat
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-15 13:47:28 följande:
    Vi har samma problem :/ inget är bekvämt längre...

Vi köpte vagn igår!!!! Blev en jools geo i graphite :) känns så skönt att ha de avklarat
    Vad roligt! Men var det inte ni som redan hade beställt en annan vagn, eller blandar jag ihop med någon annan?
  • eagle87
    Sajocawa skrev 2016-05-15 14:47:36 följande:
    Vad roligt! Men var det inte ni som redan hade beställt en annan vagn, eller blandar jag ihop med någon annan?
    Jo de hade vi men avbeställde den för den var ej så praktiskt... Har ni hittat ngn?

Har börjat känna regelbundet fladder :)
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-16 17:18:00 följande:
    Jo de hade vi men avbeställde den för den var ej så praktiskt... Har ni hittat ngn?

Åh va mysigt! Vilken vecka är du i nu, 17-18?

Jag har inte ens börjat kolla på vagn än, för jag bara vet att jag kommer aldrig hitta en syskonvagn som jag blir helt nöjd med. Kommer säkert stå där med två barn i vinter och utan vagn för att jag fortfarande inte har bestämt mig..haha
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-05-16 17:18:00 följande:

Oj vad mysigt. Tror jag kände nått men inte säker, vet inte riktigt vad som är vad. Har ganska mycket sammandragningar och kramper men har läst att det är vanligt nu så är säkert ok.

Skönt med vagn, vi har inte köpt en enda pryl än men har fått en säng, en vilstol och en del kläder redan. Vi är så sent ute med barn att alla andra är klara så kan typ ärva hur mycket som helst ;)
  • eagle87
    Sajocawa skrev 2016-05-16 16:33:14 följande:
    Åh va mysigt! Vilken vecka är du i nu, 17-18?

Jag har inte ens börjat kolla på vagn än, för jag bara vet att jag kommer aldrig hitta en syskonvagn som jag blir helt nöjd med. Kommer säkert stå där med två barn i vinter och utan vagn för att jag fortfarande inte har bestämt mig..haha
    16+6. :) du da? VAd tycker du om joolz geo? Vi valde den dels för att den funkar söm en syskon vagn senare...!
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-05-16 18:20:20 följande:
    16+6. :) du da? VAd tycker du om joolz geo? Vi valde den dels för att den funkar söm en syskon vagn senare...!
    13+5 :)
    Hm, om jag bara fokuserar på själva syskonvagnsdelen så hatar jag såna vagnar när barnen får ligga "på varandra".. det ser inte kul ut för fem öre när föräldrar trängt in sina barn på det sättet så jag vill att mina barn ska sitta bredvid varandra, samtidigt vill jag inte ha en sån bred vagn.. Ja du hör ju problemet, inget passar.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend