Sajocawa skrev 2016-05-09 20:48:16 följande:
Släng termometern nu! :)
Det är livsfarligt att tempa efter plusset, tempen är ju ändå till för att hitta ägglossning och den kommer ju aldrig lyckas hitta någon ägglossning under graviditeten i alla fall! Det skapar bara onödig oro eftersom tempen alltid går upp och ner, utan att det behöver vara något fel. Och, sorry för att jag uttrycker mig såhär nu, men skulle något gå snett i graviditeten kan du ändå inte göra något åt det bara för att du ser att din temp är låg.. Då är det redan ett faktum, oavsett om du tempar eller inte.
<3
Hur mår du för övrigt? Något illamående som smugit sig på eller så?
Jo.. Du har helt rätt. Det är sjukt onödigt. Bara orolig, vill det ska gå bra men som du säger, oavsett inget jag kan påverka så jag får väl försöka ta det som de kommer... ;)
Annars mår jag bra. Väldigt ömma bröst och haft det sen dagen innan jag plussade men de känns som de börjar lägga sig lite även om de känns tunga och ömma än, slipper gärna det ;) kan inte springa utan att de gör ont när de guppar, haha...
Trötthet och yrsel har även smugit sig på denna veckan. Inskrivning hos bm imorgon annars, blir spännande!!
Hur mår du själv?!:) grattis till fina svar på kub!!