• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Iskristall

Hej, tjejer!

Sjukt mycket på jobbet, så har inte haft mycket tid till att titta in... En vecka kvar till rul, börjar bli nervös :-/ Väntar och längtar tills jag kan känna bebis där inne i magen, v17+1 idag och ännu inget. Vet att det kan dröja med första barnet men är ivrig

Jag är på med både hemlig fb-grupp och ev träff framöver. Jag bor i Stockholm och lär vara i sthlm i juli.

Hoppas ni mår bra alla?!

• Sajocawa

Lilla mini-kulan börjar faktiskt träda fram lite smått på riktigt nu, skönt att veta att det faktiskt är bebis som börjar puta ut nu och inte bara tarmar som trycks upp längre. :')

• eid

Jag kan skapa en hemlig grupp på fb! Skriv för och efternamn (om du har ett "vanligt" namn beskriv gärna din bild lite kort) eller mailadress så lägger jag till er :) Kommer ha lite körigt under dagen, men fixar när jag kommer hem från jobbet!

• Symetrical
    Sajocawa skrev 2016-05-24 22:38:32 följande:

Lilla mini-kulan börjar faktiskt träda fram lite smått på riktigt nu, skönt att veta att det faktiskt är bebis som börjar puta ut nu och inte bara tarmar som trycks upp längre. :')

Åh, så fin! <3
  • Loppan84
    Iskristall skrev 2016-05-24 22:32:19 följande:

Hej, tjejer!

Sjukt mycket på jobbet, så har inte haft mycket tid till att titta in... En vecka kvar till rul, börjar bli nervös :-/ Väntar och längtar tills jag kan känna bebis där inne i magen, v17+1 idag och ännu inget. Vet att det kan dröja med första barnet men är ivrig

Jag är på med både hemlig fb-grupp och ev träff framöver. Jag bor i Stockholm och lär vara i sthlm i juli.

Hoppas ni mår bra alla?!

Känner inte heller nått, 18+1 men man får väl ha tålamod. Skönt med rul snart iaf så kan va lugn till rörelserna kommer igång :)
  • Symetrical
    eid skrev 2016-05-25 05:22:55 följande:

Jag kan skapa en hemlig grupp på fb! Skriv för och efternamn (om du har ett "vanligt" namn beskriv gärna din bild lite kort) eller mailadress så lägger jag till er :) Kommer ha lite körigt under dagen, men fixar när jag kommer hem från jobbet!

Har pm:at dig mitt namn!
  • Loppan84

Vet inte och är ju inte erfaren. Men väldigt lik min idag också 18+1. Blir kul att se om vi väntar samma då

eagle87 skrev 2016-05-25 11:41:59 följande:

18+1... Vad säger ni erfarna? Pojkmage kr flickmage?

• capy
    eid skrev 2016-05-25 05:22:55 följande:

Har skickat pm med mitt namn :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend