• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-11 20:16:04 följande:

Tjoho äntligen kom första buffarna från bebis!

Mysigt!!!! Vilken vecka är du i nu?
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-06-11 20:32:24 följande:
    Mysigt!!!! Vilken vecka är du i nu?
    17+2.. Lite skillnad från första graviditeten när jag kände första gången i vecka 24 hehe
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-06-11 21:06:52 följande:

17+2.. Lite skillnad från första graviditeten när jag kände första gången i vecka 24 hehe

Ja det verkar dels vara olika från person till person och sen också vilket barn i turordningen det är. :) Jag har ju precis börjat känna nu, men ändå såpass tydligen att sambon kan känna också.
  • Loppan84

Så mysigt!!

Bra tips med vagnen, tack ska kolla den :)

Sajocawa skrev 2016-06-11 20:16:04 följande:

Tjoho äntligen kom första buffarna från bebis!

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-06-11 18:00:57 följande:

Oj!! Hade jag ingen aning om, ok dags att börja kolla. Som sagt skriv gärna vilka märken/modeller ni gillar och ogillar. Vet inte ens var jag ska börja haha

Vi köpte joolz geo, gillade modellen lätt O fålla ihop köra etc
  • GästenT

En liten märklig fråga. Hur länge "får" man sova på mage? Tills det bara inte går eller borde man sluta innan?

• Mila
    GästenT skrev 2016-06-11 19:33:18 följande:

Den här kommer vi köra på. Den ser mysigare ut i verkligheten. :P

Väldigt lik bugaboo :) har ni kollat i dem? Ännu snyggare tycker jag :)
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-06-12 00:08:02 följande:

En liten märklig fråga. Hur länge "får" man sova på mage? Tills det bara inte går eller borde man sluta innan?

Hur länge som helst :)
    Förra gången tyckte jag det började bli obekvämt när jag va runt 20 veckor, men vet många andra som sovit på magen genom hela graviditeten :)
  • Iskristall
    GästenT skrev 2016-06-11 19:33:18 följande:

Den här kommer vi köra på. Den ser mysigare ut i verkligheten. :P

Tyckte det var en jättefin vagn GästenT! Vi är inne på att få ta över/köpa vagn från en bekant. Det är också en emmaljunga fast en lite äldre modell av Nitro city. Men är lite orolig över hjulen fram, vill kunna dra den lätt i snö och på grus tex på promenader.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend