• Mila

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Hejhej!

Jag har tempat och använt ff i flera månader, men vi började inte försöka förns ägglossningen 20 maj. Men som det verkar nu så tog det sig direkt. Svagt positivt igår, och starkare idag. Så tänkte att jag går med här :)

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
  • Mila
    Symetrical skrev 2016-06-05 10:15:48 följande:

Hjärtligt välkommen! Vad blir det för bf då? Du och sagan borde ligga nära varandra i tid.

Tack! :)

Jag är faktiskt lite osäker. Man ska väl kunna se i ff appen? Ja la in när jag hade ÄL enlig appen så blev det såhär.

Här är grafen

• Mila

Hej tjejer!

Jag plussade i förrgår så detta är väldigt nytt.

Men jag har en del känningar redan.

Väldigt svullna, ömma bröst, krampkänsla i vaderna och igårkväll fick jag väldigt ont i magen. Brännande stickade känsla, och ochdet känns som att jag måste göra nr nästan hela tiden.

Bara jag?

Var gravid för 6 år sen, men kommer inte riktigt ihåg hur det var då..

• Mila
    Sagan12345 skrev 2016-06-05 11:26:04 följande:

Grattis :)

Då ligger jag lite före dig bf 31/1

Spännande! :) jag har ett sommarbarn sen tidigare så ska bli roligt att få et vinterbarn :)
  • Mila
    eid skrev 2016-06-06 09:46:54 följande:

Hoppas verkligen att det gör det!! Jag är på 6+5 på torsdag, så det är ingen större skillnad. Blir så häftigt och ser fram emot en "bekräftelse", trots ett sanslöst illamående de senaste dagarna känns det stundtals som jag bara inbillar mig.. hahaha.. Vi får se till att uppdatera här efter undersökningen! 

Ursäkta att jag kapat tråden men varför får ni göra vul så tidigt? Jag gjorde det när jag var gravid med dottern pgr av att jag var så orolig..
  • Mila
    Symetrical skrev 2016-06-06 15:20:56 följande:

Jag gjorde det pga ett tidigt MF och ett MA senaste halvåret i bagaget. Dessutom hade jag ätit ägglossningsatimulerande (letrozol), så då ville min gyn göra ett i v 8, vilket jag bara var tacksam för.

Okej. Skönt att gå kika lite och se de lilla flimmret :)
  • Mila
    Loppan84 skrev 2016-06-06 15:51:06 följande:

Jag gjorde det privat i vecka 8 för att jag bara ville se att hjärtat slog och vecka 12 för att man inte får göra kub här

Okej! Då förstår jag :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend