GästenT skrev 2016-03-23 18:18:25 följande:
Nej jag är otroligt less på att känna mig bakis varje dag. För mig börjar det bli värre vid 13-14 på jobbet och sen går det utför och kräks alltid på kvällen.. Verkar bli värre när jag är trött och om jag äter förmycket medan jag mår illa. Det jobbiga är att när jag tänker på vissa maträtter eller känner lukten så får jag kväljningar direkt. Måste typ hitta "dagens rätt" :P vilket ofta är kolhydrater av något slag. Skumt. :P gäller väl att hitta dom små nycklarna vad som fungerar precis som du säger. Men det är svårt.
Precis sådär kände jag också, förutom att jag mådde dåligt på morgonen och em. Jag trodde aldrig att det skulle ta slut. Höll nog i sig mellan v. 6-13. Men nu när det är på en helt annan nivå så kommer jag knappt ihåg hur illa det var. Hehe, känner igen mig i "dagens rätt" :) i mina skåp har jag dessutom mängder av kex, godis, kakor, flingor etc. som funkade i typ två dagar och som jag sedan inte ens ville ta i med tång. Men det är som du skriver, man lär sig väldigt mycket efter hand och blir bättre på att kringå illamåendet.