Loppan84 skrev 2016-03-20 18:14:24 följande:
Känns det inte bra så tycker jag du ska byta! Vad irriterande att det inte finns någonstans att gå ens privat. Du kan dock gå utanför ditt landsting när du går privat, jag fick boka tid på mamma Mia i Sthlm trots att jag bor utomlands men såklart måste man ju då va beredd att betala vad det kostar (inget landstingssubventioner) tror det varierar mellan 600-1000 kronor då. Så om du bor nära en landstingsgräns och har någon privat klinik i annat landsting kan du ju höra med dem?
Loppan84 skrev 2016-03-20 18:16:29 följande:
Och jo du får ju visst mer svar innan kub om du gör ul - du får svar på dina frågor om storleken på fostret om det växer som det ska. Det är ju det du är orolig för så om det tar mycket energi att gå och tänka på det så är det säkert skönt att bekräfta att det växer. Om du klarar att lägga det åt sidan kan du såklart vänta till kub men lät på dig som du inte riktigt kunde det?
Har nära till Linköping men den enda jag vet där var Storken och den verkar nerlagd, men ska kolla igen. Skulle vara skönt att se den växer innan jag går och hoppas mer. Men magen växer trots att jag bara gått upp 1 kilo så de måste ju vara positivt. Är fortfarande känslig med så hoppet finns kvar. Men ja jag är orolig att de inte växer fort nog, men finns de nått att göra så här tidigt då? Äter tabletterna för gravida men tappat min ökade hunger jag hade för nån vecka sedan. Jag pendlar mellan att vara lugn och orolig var och varannan sekund. Tar verkligen på energin då!
Ska ringa de privata här igen och se om de har nästa vecka iaf. Tack ni för stöd. Känner mig rätt ensam och konstig just nu.