• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-03-19 11:03:03 följande:

Nä jag ropade hej för tidigt, får inte behålla nått idag heller. Har en känsla av att potatis skulle va gott men det har vi inte hemma.

Snälla dela med er av det som funkar bäst för er. De saker som jag klarat ok innan men inte funkar alls idag är smörgås med bara smör, salta kex, risgrynsgröt, apelsin. Känslan är att bakad potatis med majs skulle va gott. Nått mer förslag?

Fysatan! Stackare! :/ Har nog inget förslag alls förutom att försöka äta det du känner dig sugen på i stunden. Som bakadpotatis nu. :/
  • eagle87
    Iskristall skrev 2016-03-19 08:29:34 följande:
    Nej, jag tog sista lutinus 29 februari. Då hade jag tagit det i 21 dagar. Fanns ingen anledning att fortsätta ta dem efter det då kroppen tagit över progesteronproduktionen vid det laget och det har gått jättebra att sluta.
    Hmm ok ja fick ju lutinus vid naturligt försök O skulle börja efter äl för att jag har progestron brist.. Läst att moderkakan tagit över i v 12 så tänkte sluta då :)
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-19 08:21:22 följande:
    Funderar på att göra ett ul i v.12 ändå bara för att se att allt är bra men de mäter inte nacken eller nått sånt här men då får man ju iaf se att den lever och mår bra. Känns lite länge till v.18 nu....

Åhh hade glömt att det va idag! Kommer gå så bra så, säker på att huggen är ligamentsmärtor. När ska du dit? Du uppdaterar väl direkt efter?
    Låter bra :) man vill ju se bebisen så många ggr som möjligt.. Ja tror att behovet att göra ul kommer bli mindre när vi känner sparkar..

Har du verkligen tagit in till 100% att du ska bli mamma? Åh ja tror de är en dröm ibland O allt typ är inbillning haha
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-19 11:03:03 följande:

Nä jag ropade hej för tidigt, får inte behålla nått idag heller. Har en känsla av att potatis skulle va gott men det har vi inte hemma.

Snälla dela med er av det som funkar bäst för er. De saker som jag klarat ok innan men inte funkar alls idag är smörgås med bara smör, salta kex, risgrynsgröt, apelsin. Känslan är att bakad potatis med majs skulle va gott. Nått mer förslag?

Kiwi och gröna äpplen funkade som sagt för mig. Även ibland funkar konstigt nog flötmat, dvs typisk bakfyllekäk. Vaniljglass kanske?

Lider så med dig! <3
  • Iskristall
    eagle87 skrev 2016-03-19 13:55:59 följande:

Hmm ok ja fick ju lutinus vid naturligt försök O skulle börja efter äl för att jag har progestron brist.. Läst att moderkakan tagit över i v 12 så tänkte sluta då :)

Jag vet ju inte hur det är om man har brist. Men har man normal progesteronproduktion så behöver man inte ta fram till v.12. Jag fick bara som stöd iom jag gjorde ivf, alla får progesteron då.
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-19 13:56:28 följande:

Ul är 1510 min tid så eran tid 1610.. Uppdaterar direkt :))

Väntar med spänning!
  • GästenT

Hur är det för er? Mina bröst är redan 1storlek större?! sjukt jobbigt för alla tröjor har blivit korta..

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend