• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-19 21:22:05 följande:

Här är lilla älsklingen.. 19mm O blev framflyttade från 8+1 till 8+3...

Men så underbart!!!

Och inte helt oväntat att du blev framflyttad lite med tanke på hur galet starka plus du fick tidigt. Du har en riktigt stark liten fighter där inne! <3

Då hamnar ju för övrigt du och loppan på exakt samma dag nu ju!
  • GästenT

Grattis!!' Gud va kul!! skönt att ha sett att allt är bra med den lilla!
  • eagle87

Åh tack fina ni :) ja funderade på att lägga upp bilden i tempar tråden O typ skriva inspo för er med pcos..kolla de går :) Men samtidigt vill ja inte sticka ngn i ögonen lr göra de värre..

De är svårt ibland att vara på andra sidan, en av mins vänner pratar inte med mig längre men jag messar henne då O då den andra är faktiskt lika intresserad av min baby som jag av hennes ivf :)

• Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-20 07:24:03 följande:

Åh tack fina ni :) ja funderade på att lägga upp bilden i tempar tråden O typ skriva inspo för er med pcos..kolla de går :) Men samtidigt vill ja inte sticka ngn i ögonen lr göra de värre..

De är svårt ibland att vara på andra sidan, en av mins vänner pratar inte med mig längre men jag messar henne då O då den andra är faktiskt lika intresserad av min baby som jag av hennes ivf :)

Ja, det där är en svår balansgång. Samtidigt så tycker jag att positiv inspiration bör vara något bra. Tar man det på nåt annat vis får man faktiskt själv välja att hålla sig borta från sådana här sidor.
  • Loppan84

Härligt Eagle <3
  • Längtar88

Ok tjejer. Jag måste fråga experterna. KAN inte släppa detta. Mamma tror de är en liten bebis/att de mätte fel.

Gyn flyttade bak mig 2 v vilket skulle betyda att första plusset var på äl+8, andra på äl+9 och tredje på äl+13. Det var vanliga stickor från gravidkollens egna. Dvs de mäter från 25.

Jag är orolig att de ska vara medicinen jag åt som saktade ner allt, men att bebis klarade sig eftersom hjärtat slår och kanske kan växa på nu och att de ändå är så som jag räknat.

Är nått av allt de här logiskt?

Lägger med bild på hur starkt jag plussat! (Svagt om de är som jag räknat äl+18, men billiga testerna brukar inte vara så tydliga väl?!)

Jag vill släppa de här men är förvirrad och när folk tar upp de med mig grubblar jag på nytt. Vad tror ni???

• Loppan84
    Längtar88 skrev 2016-03-20 11:15:27 följande:

Ok tjejer. Jag måste fråga experterna. KAN inte släppa detta. Mamma tror de är en liten bebis/att de mätte fel.

Gyn flyttade bak mig 2 v vilket skulle betyda att första plusset var på äl+8, andra på äl+9 och tredje på äl+13. Det var vanliga stickor från gravidkollens egna. Dvs de mäter från 25.

Jag är orolig att de ska vara medicinen jag åt som saktade ner allt, men att bebis klarade sig eftersom hjärtat slår och kanske kan växa på nu och att de ändå är så som jag räknat.

Lägger med bild på hur starkt jag plussat! (Svagt om de är som jag räknat äl+18, men billiga testerna brukar inte vara så tydliga väl?!)

Jag vill släppa de här men är förvirrad och när folk tar upp de med mig grubblar jag på nytt. Vad tror ni???

Jag plussade också svagt på äl+8 dock var det så svagt att jag inte va säker men på äl+9 var det tydligare. Kan ju inte säga mer än det och att din bm borde veta mer än oss. Om du är väldigt orolig boka ett ul till och se att den växer som den ska? Om den växt normalt sen förra äl så är det ju inget mer att fundera på
  • Längtar88
    Loppan84 skrev 2016-03-20 11:19:19 följande:

Jag plussade också svagt på äl+8 dock var det så svagt att jag inte va säker men på äl+9 var det tydligare. Kan ju inte säga mer än det och att din bm borde veta mer än oss. Om du är väldigt orolig boka ett ul till och se att den växer som den ska? Om den växt normalt sen förra äl så är det ju inget mer att fundera på

Saken är att jag får inte tid göra vul och min bm vet inte ens att jag gjort de då jag gick via kvinnokliniken. Men hjärtat slog så jag borde kunna vänta 3 v till kub. Dock kommer funderingarna hela tiden när folk frågar och pratar. Blir orolig då. Men ändå inte orolig. Om ni fattar?! :S
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2016-03-20 11:15:27 följande:

Personligen tror jag på ett mellanting. Att du kanske plussade på typ äl +11, +12 och +16 och att de mätte lite fel. Räcker ju som sagt med någon mm för att det skall slå fel på några dagar, samt att bebis kan vara liten. Det är tydligen vanligare än man tror med individuella skillnader i storlek redan hos så små foster.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend