• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • capy
    Längtar88 skrev 2016-03-21 13:59:06 följande:
    Jag ÄLSKAR dig! ;) får hoppas på tur nu!
    :) Håller tummarna! Han är fantastisk... var där både i förra graviditeten och två gånger nu i denna graviditet. Så ledsen att han lägger ner... känns nästan som att vi inte kan försöka på ett tredje barn sedan för att vi inte kan få hans undersökningar.
  • Loppan84

Förresten att du bara gått upp ett kilo är helt normalt eller? Jag har gått upp mindre än det och syns inget på magen än och jag är i vecka 10 imorgon. Är väldigt individuellt det där känns det som.

• Sajocawa
    Loppan84 skrev 2016-03-21 10:59:05 följande:
    Bägge ;) min mamma är indisk och min pappa Svensk/brasilianare och har mörk hud. Jag fick höra att det har betydelse för d-vitamin första gången för några veckor sen faktiskt men stämmer att jag alltid har brist på vintern så har haft d-vitamin tillskott hela vintern. På sista kontrollen hade värdena tagit sig upp till innanför referensvärdene men fortfarande on the Low side så tänker fortsätta med d-vitamin och folsyra bara - behöver inget annat.
    Haha skrattar lite åt mig själv när jag har bilder i huvudet av hur alla härinne ser ut, och i mitt huvud har jag föreställt mig dig Loppan som riktigt ljus (typ sån som lätt blir röd i solen) med blont hår, typ en Kirsten Dunst... Haha
  • sagoskog
    Sajocawa skrev 2016-03-21 15:15:43 följande:

Haha skrattar lite åt mig själv när jag har bilder i huvudet av hur alla härinne ser ut, och i mitt huvud har jag föreställt mig dig Loppan som riktigt ljus (typ sån som lätt blir röd i solen) med blont hår, typ en Kirsten Dunst... Haha

Exakt samma här!!! Riktigt blond, möjligtvis med lite fräknar :P Eagel är inte riktigt lika blond i mitt huvud, men mellan brunt hår (kanske lite åt det röda hållet). Och du är brunett (riktigt mörkbrunt hår) med bruna ögon. :) tänk vad hjärnan hittar på :-0 säkert helt fel på alla :P
  • Loppan84

Hahaha vad roligt ;D Jag har också bilder av alla men Eagle ver jag ju lite mer om och så ser jag i mitt huvud att Sajocawa är sensuell, brunett med gröna ögon, rött läppstift och viskande "spa-röst" och Symetrical mörkblond med lite fräknar och söt typ "girl next door"-look. Sagoskog känns mer sportig i stilen och väldigt fit kropp och naturlig look :)

• Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-21 15:43:14 följande:

Hahaha vad roligt ;D Jag har också bilder av alla men Eagle ver jag ju lite mer om och så ser jag i mitt huvud att Sajocawa är sensuell, brunett med gröna ögon, rött läppstift och viskande "spa-röst" och Symetrical mörkblond med lite fräknar och söt typ "girl next door"-look. Sagoskog känns mer sportig i stilen och väldigt fit kropp och naturlig look :)

Haha. Roliga ni är! Håller med om att man målar upp en egen bild av alla. Som när man läser en bok!

Jag vet ju att du och eagle är lite mörkare, och ser er båda som väldigt vackra och exotiska med fina drag. Själv är jag riktigt tråkig typisk skandinavisk med blå ögon och mellanblont hår a la "ljus råtta", eller som min snälla frisör säger "åt det askblonda hållet", före detta självlockig (snarare frizzig sedan förra graviditeten) och har en typiskt naturlig sportig look (läs för bekväm för att orka sminka mig )
  • eagle87

Åh Gud va kul... Ja föreställer mig loppan typ olivfärgad hy med brunt hår O typ gröna ögon. Ganska smal vältränad...

Sagoskog jätte blond me fräknar O ganska nätt..

Symetrical lång brunett med typ sportigt utseende...

Sajowacha typ rött hår lite rosig perfekt spa hy... Lite lätt solbränd O fint naturlig smink.

Ja har mörkbrunt nästan svart lockigt hår... 166... Mörka ögon... Inte så mörk för att vara indier folk gissar ofta på Iran eller Pakistan hehe:)

• Sajocawa

Haha nu måste jag ju addera till min lista..
    Symetrical tänker jag mig är lite kortare än medel, kort ljusbrunt hår (tänk pojkfrisyr-kort), naturligt smal och vältränad, nästan lite tomboy i sätt och klädstil haha
    Sagoskog är blond och lockig, och är (till motsats av Symetrical) väldigt feminin med söta klänningar
    Eagle är brunhårig, typ axellångt hår, olivfärgad hy, och klär sig ofta enkelt i jeans och t-shirt
    Vem har jag missat? :p

Jag är för övrigt medellång, olivfärgad hud, brunt halvlångt hår, bruna ögon, massa tatueringar, och det var länge sen jag kände mig sensuell, nu kan jag åka till jobbet och upptäcka att jag har grötfläckar över hela jeansen för att 1-åringen tydligen inte var helt ren vid hejdå-kramen...

• Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-21 17:19:08 följande:

Haha nu måste jag ju addera till min lista..
    Symetrical tänker jag mig är lite kortare än medel, kort ljusbrunt hår (tänk pojkfrisyr-kort), naturligt smal och vältränad, nästan lite tomboy i sätt och klädstil haha
    Sagoskog är blond och lockig, och är (till motsats av Symetrical) väldigt feminin med söta klänningar
    Eagle är brunhårig, typ axellångt hår, olivfärgad hy, och klär sig ofta enkelt i jeans och t-shirt
    Vem har jag missat? :p

Jag är för övrigt medellång, olivfärgad hud, brunt halvlångt hår, bruna ögon, massa tatueringar, och det var länge sen jag kände mig sensuell, nu kan jag åka till jobbet och upptäcka att jag har grötfläckar över hela jeansen för att 1-åringen tydligen inte var helt ren vid hejdå-kramen...

Hahahaha Love it! Tror hela spa-grejen gjorde att jag fick en heeeelt annan bild av dig :D Detta var roligt.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend