Symetrical skrev 2016-03-25 05:59:45 följande:
Ja, jag vet ju att du har rätt, men tror att du förstår mig. Känns som att vi är lite av samma skrot och korn där. Kanske lite väl envisa för vårt eget bästa.
Men precis som du skriver måste ju hälsan gå först och det viktigaste är ju att jag klarar mig igenom hela graviditeten utan att gå i sönder, för det är ju egentligen efter att lilla plutten kommer som det riktiga jobbet börjar. Är ju inte lika "enkelt" heller som förra gången, eftersom jag nu har en treåring hemma som kräver sitt. Man kan ju dessvärre inte bara ligga och vila efter jobbet. Men detta skall nog gå bra. Skönt med lite påskledighet nu!
Hur har ni det då? Fortfarande på Gotland?
Ja jag förstår dig, skulle bli knäpp av att bara gå hemma men om en läkare sa att du måste det nu så hade jag gjort det men varit ledsen och rastlös hela tiden ;) Hoppas det löser sig!
Ja, åker hem imorgon. Mått så otroligt mycket bättre sen vi kom hit. Vet inte om det beror på att jag vilat massor sen förra fredagen, att jag slutat med järntillskott eller att den värsta tiden bara är över (9+2 idag, men alla har ju olika illamående perioder för mig va det slutet v.6-slutet v.9 om det inte kommer tillbaka). Whatever det beror på så är det sååå skönt!