• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Sajocawa
    Loppan84 skrev 2016-03-18 21:41:46 följande:

bf-lista:

Loppan84 - 28 oktober
    Eagle - 30 oktober (?)
    Iskristall - 31 oktober
    Sajocawa - 16 november

loppan: jaha är du och Eagle beräknade så sent i oktober också.. Trodde det var minst en månad mellan oss!
    Gud vilken spännande höst det blir :)

Sååå häftigt btw att du och jag ändå är beräknade så nära varandra när vi "hängt ihop" sen vi startade i temptrådarna här <3
  • Stardust2016

Lägg gärna till mig på BF-listan. BF 12 nov, tidigt UL 6 april om det kanske är kul att ha med på listan :)

• Sajocawa

Tog förresten ett test idag och fick gravid 3+. Känns ju som ett rätt bra resultat ändå med tanke på att jag fick "inte gravid" för 10 dagar sen. Nu är jag färdigtestad och väntar in mitt ul om två veckor :)

• Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-18 21:59:00 följande:
    loppan: jaha är du och Eagle beräknade så sent i oktober också.. Trodde det var minst en månad mellan oss!
    Gud vilken spännande höst det blir :)

Sååå häftigt btw att du och jag ändå är beräknade så nära varandra när vi "hängt ihop" sen vi startade i temptrådarna här <3
    Jag vet! Blev sååå glad när du plussade direkt efter så vi kunde fortsätta följas :)

Skönt med 3+, då blir det ul nästa :)
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 20:49:04 följande:
    Aha jag har det också enligt appen. Hade äl 3 februari. När du hade du äl? Konstigt att jag plussade 4-5 dagar innan dig om vi hade samma dag?

Mår fortfarande skit men inte spytt ikväll iaf, men ligger bara still på soffan och min kära tar hand om mig så har verkligen vilat från eftermiddagen och då mår man ju bättre. Om jag hade rest hade jag varit på resande fot från kl 15-21 så då hade jag nog varit knäckt nu ;)
    Jag hade pos test 3-4 feb neg test 5 feb O temphöjning 6...

Förra ul blev jag ju tillbaka flyttade 2 dagar..

Skönt att du mår bättre O bra att du inte åkte..

Har du nånsin haft typ små knivhugg i livmoden? Gör inte jätteont men obehagligt sen typ håll i sidorna O över magen?? Lätt värk i ländrygg O rumpa?
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-18 22:14:19 följande:
    Jag hade pos test 3-4 feb neg test 5 feb O temphöjning 6...

Förra ul blev jag ju tillbaka flyttade 2 dagar..

Skönt att du mår bättre O bra att du inte åkte..

Har du nånsin haft typ små knivhugg i livmoden? Gör inte jätteont men obehagligt sen typ håll i sidorna O över magen?? Lätt värk i ländrygg O rumpa?
    Ja jag hade exakt så för ett tag sen, alla sa att drt va ligamentsmärtor och det gick över efter ett tag. Jag hade håll långa stunder men huggen kom och gick, extra mycket hugg om jag vred mig fort eller hostade.
  • Loppan84

Jag men då stämmer det med 2 dagar efter. Jag hade positivt test 2:e, negativt 3:e och temphöjning 4:e så släppte nog 3:e. Då tror jag att du har bf 30e oktober. Om du hade äl 5e feb och räknar 14 dagar bakåt kommer du till 22 jan och då använder du det som sista mensens första dag - även om det va en annan dag.

• Loppan84

Hehe jag har lagt 20e jan i en annan app (gravid & baby) och då får jag också bf 28e. Oklart hur de räknar då ;)

eagle87 skrev 2016-03-18 22:34:52 följande:

Kolla här...

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 21:39:57 följande:

Hehe jag har lagt 20e jan i en annan app (gravid & baby) och då får jag också bf 28e. Oklart hur de räknar då ;)

Kolla såhär blir gravid O baby på mig när ja la in 22/1. Helt sjukt.. Ja vet att du redan svarat på detta men jag har glömt... Skulle du göra kub isåfall när O var
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend