Loppan84 skrev 2016-03-17 17:58:16 följande:
Hmm tack för svar. Ska fundera, bokade ju detta innan jag blev gravid och inte förrän sista veckan jag fattat att det blir lite jobbigt. Men flygresan är väl ok men är egentligen meningen att vi ska va ute på Gotland i vårt sommarhus tisdag-lördag och 3 timmar på båt blir kanske lite väl. Men tråkigt att bara va hemma när jag har 11 dagar ledigt också, känns lite bortkastat så ska försöka komma iväg åtminstone tills Sthlm. Och va inte hemma till jul så har inte varit i Sverige eller träffat min familj sen i oktober :( Nä börjar nästan gråta när jag tänker på att inte åka. Jag får bita ihop, ta postafen och hoppas på det bästa.
Jag flög till Thailand (och hem såklart) i vecka 20. Kan vara bland det värsta jag gjort fast jag minns det inte ens nu. Jag mådde visserligen inte illa då men hade enorma problem med att sitta, från typ nån vecka innan resan och sen resten av hela graviditeten kunde jag inte sitta mer än 15-20 minuter sen fick jag djävulskt ont.. Och då va fast på ett flygplan så många timmar... Nu när jag tänker tillbaka kan jag nog minnas smärtan ändå...
Det jag vill komma till är i alla fall, JA det blir jobbigt för dig att åka, men vad vill du minnas i efterhand? Att du åkte, att det va fruktansvärt men du är glad för att du kom iväg? Eller att du stannade hemma för att du mådde så kasst? ;)