• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2016-03-15 18:33:05 följande:

Åh, så skönt! Visste väl det

Skönt att hjärtat slog redan också. Det är ju för övrigt väldigt lätt att mäta fel när det handlar om mm. Sa hon hur många mm embryot såg ut att vara?

Är Såååå lättad :)

OJ. De sa hon men minns ej riktigt, det passade på 6+0 exakt enligt datorn och livmodern lite mindre men väääldigt rund men äl misstänker hon var 13 Feb. Var bara lättad och frågade massa gånger om hon var säker på att hon såg hjärtat slå och de var en annan i rummet som tränade och hon bekräftade hjärtslagen. Blev lite fundersam sen bara, nyfiket fundersam. Hehe.
  • eagle87
    Längtar88 skrev 2016-03-15 18:57:59 följande:
    Är Såååå lättad :)

OJ. De sa hon men minns ej riktigt, det passade på 6+0 exakt enligt datorn och livmodern lite mindre men väääldigt rund men äl misstänker hon var 13 Feb. Var bara lättad och frågade massa gånger om hon var säker på att hon såg hjärtat slå och de var en annan i rummet som tränade och hon bekräftade hjärtslagen. Blev lite fundersam sen bara, nyfiket fundersam. Hehe.
    Åh grattis va underbart :)

Var kommer din sambo ifrån? Nyfiken när du berätta om namnen
  • Längtar88
    eagle87 skrev 2016-03-15 20:02:15 följande:

Åh grattis va underbart :)

Var kommer din sambo ifrån? Nyfiken när du berätta om namnen

Tack tack!

Han kommer från Uganda :)
  • Loppan84

Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.

Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)

Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.

• Längtar88
    Loppan84 skrev 2016-03-15 20:56:48 följande:

Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.

Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)

Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.

Måste bara lägga mig i och säga att tyvärr mådde jag så dåligt att jag inte kunde äta på en månad eller ens dricka vatten knappt, och de var en pojk. Min väninna mådde lika illa som jag gjort fast längre tid med sina söner och mamma mådde värst med min bror och jättebra med mig. :/
  • GästenT

Jag är ganska säker på att vi inte kommer att ta reda på kön. Mysigt att gissa och fundera, plus att jag bara önskar mig en lyckad graviditet just nu. Haha! :) Både min sambo och jag är överens om att inte ta reda på kön. :)

• Loppan84

Nej det är klart, håller med om att det egentligen inte är så viktigt och att det är roligt att spekulera. Men tänker att det är mer mysigt att gå och tänka på bebisen och hur drt ska bli när jag ber mer om den. Behöver ju inte nödvändigtvis va kön - skulle gärna vilja veta hur hen kommer må, se ut, personlighet ja ALLT men inget av det kan man ju ta reda på så då får jag nöja mig med det jag får ;) kön med andra ord haha. Kommer bli glad för vilket som men vill bara veta nått om bebisen :)

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-15 19:56:48 följande:

Har oxå läst att mkt illamående O kräkningar betyder tjej därför tror jag att du har tjej O jag kille hehe :)

Awa är jätte fint...

Vad tycker du om Adam Adrian Benjamin Hugo casper
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend