• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Iskristall
    Loppan84 skrev 2016-03-13 19:54:37 följande:
    Välkommen hit! Då är du väldigt nära mig och Eagle i tid. Jag är 7+4 och Eagle 7+2 tror jag :) Kommer säkert bli bra på vul, men förstår att du är nervös det va jag också.

Kommer inte riktigt ihåg om detta va ditt första barn?
    Aha kul att följas! Jo, det är mitt första barn
  • GästenT
    Iskristall skrev 2016-03-13 19:47:28 följande:

Hej tjejer!

Kul att se tjejer jag "känner" Gått med i annan bf-tråd men det är bara massa nya, det är kul det med. Men att få följa er är nåt speciellt!

Jag ska alltså vara gravid i v.7 (6+6 idag) går in i v.8 i morgon Illamåendet satte igång i fredags. Idag panikköpte jag Postafen och Saltiner...verkar fungera rätt så bra hittills. Idag har jag fått i mig hela middagen och än så länge inte börjat må sjukt illa av att bara se bilder på mat på fb x-)

På fredag ska vi på tidigt vul på ivf-kliniken, ser med skräckblandad förtjusning fram emot det. Lite läskigt om de inte skulle hitta nåt foster, har en bekant som det hände just det för i veckan så lite skraj är man...

Va mysigt! Det kommer att bli kanon! :) Håller tummarna för att allt ser okej ut! Själv är man på 6+2 så ligger lite efter alla här och kan snappa upp alla eventuellt kommande symptom och tips. ;)
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-03-13 20:24:59 följande:
    Va mysigt! Det kommer att bli kanon! :) Håller tummarna för att allt ser okej ut! Själv är man på 6+2 så ligger lite efter alla här och kan snappa upp alla eventuellt kommande symptom och tips. ;)
    Haha du är åtminstone i samma vecka som alla andra då ju ;). Jag är bara i vecka 5 än så länge ..
  • GästenT
    Sajocawa skrev 2016-03-13 20:41:42 följande:

Haha du är åtminstone i samma vecka som alla andra då ju ;). Jag är bara i vecka 5 än så länge ..

Haha! Jaa men det känns verkligen som om minsta lilla dag gör skillnad såhär i början. ;D Men jag fattar inte hur otroligt långsamt tiden går helt plötsligt. :P
  • Sajocawa
    GästenT skrev 2016-03-13 20:56:05 följande:
    Haha! Jaa men det känns verkligen som om minsta lilla dag gör skillnad såhär i början. ;D Men jag fattar inte hur otroligt långsamt tiden går helt plötsligt. :P
    Haha ja tiden går som långsammast i början och i slutet.. Vet inte riktigt vad som är värst faktiskt haha.
  • Loppan84
    Symetrical skrev 2016-03-13 19:35:19 följande:
    Åh, sä mysigt det lät!

Vi kommer åka ner till min familj i Skåne under påskhelgen. Längtar oss tokiga alla tre. Eller snarare fyra. <3
    Härligt! Hur gammal var din son nu igen? Fattar han på riktigt att det är ett syskon som kommer eller är det lite för abstrakt?
  • Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-13 21:01:42 följande:
    Haha ja tiden går som långsammast i början och i slutet.. Vet inte riktigt vad som är värst faktiskt haha.
    Haha kan tänka mig att slutet är en pärs, jag son har så extremt dåligt tålamod kommer väl trippa runt på nålar sista månaden ;)
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-13 16:02:58 följande:

Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/

Hur går det hun? Du har inte skrivit så mycket sista veckan. Är du fortfarande orolig? Kom ihåg att du sett hjärtat och allt säkerligen är bra <3
  • eagle87
    Iskristall skrev 2016-03-13 18:47:28 följande:

Hej tjejer!
    Kul att se tjejer jag "känner" Gått med i annan bf-tråd men det är bara massa nya, det är kul det med. Men att få följa er är nåt speciellt!

Jag ska alltså vara gravid i v.7 (6+6 idag) går in i v.8 i morgon Illamåendet satte igång i fredags. Idag panikköpte jag Postafen och Saltiner...verkar fungera rätt så bra hittills. Idag har jag fått i mig hela middagen och än så länge inte börjat må sjukt illa av att bara se bilder på mat på fb x-)

På fredag ska vi på tidigt vul på ivf-kliniken, ser med skräckblandad förtjusning fram emot det. Lite läskigt om de inte skulle hitta nåt foster, har en bekant som det hände just det för i veckan så lite skraj är man...

Åh va kul :) förstår att du är orolig men de kommer gå bra :) jag är i v 7+2 O va på ett ultraljud v 6+3 O vi såg hjärtslag.. Ska på ett till tidigt osen kub i v 11+6...

Tar du fortf lutinus?
  • eagle87

Skönt O höra att man inte behöver spy hehe:) ingen vet kön än sp länge va, ska alla ta reda på? Jag är såååå nyfiken

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend