• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-03-13 11:50:55 följande:

Ingen mage här än, lite uppsvullen ibland av gaser men det kommer och går. haha sorry för Tmi

Haha. Been there!
    eagle87 skrev 2016-03-13 12:20:19 följande:

Vet inte om de ngn skillnad högra är v 7, vänstra är v 4...

Men se där! Lite skillnad är det väl ändå..!?
  • Längtar88

Tar magbild varje vecka, och är alltid naken så ritade dit underkläder när jag la bilden i fb - gruppen. Lånar samma bild och lägger här. Är från förra veckan men inte orkat ta en bild den här veckan ännu. Måste göra de idag!
  • Symetrical

Hittade en bild från kub med sonen och blev förvånad över hur galet lika de är! Nu tror jag att det är en grabb därinne istället!

Översta sonen, nedre "Plusset"

• Symetrical
    Längtar88 skrev 2016-03-13 14:02:16 följande:

Tar magbild varje vecka, och är alltid naken så ritade dit underkläder när jag la bilden i fb - gruppen. Lånar samma bild och lägger här. Är från förra veckan men inte orkat ta en bild den här veckan ännu. Måste göra de idag!

Hahaha. Bästa jag hört! En nakenchock skadat aldrig annars! :-P

Tycker onekligen att det syns på dig redan.
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2016-03-13 14:19:10 följande:

Hahaha. Bästa jag hört! En nakenchock skadat aldrig annars! :-P

Tycker onekligen att det syns på dig redan.

Haha ja måste ju vara kreativ när en är lat, mina Photoshop skills är inte de bästa dock haha

Ja min moster tjatar om jag verkligen är i den veckan jag tror, men blev stor tidigt med sonen med så :)
  • GästenT

Usch! Har känt mig typ bakis både igår och idag. Illamående, yr, trött och rätt hög puls. Illamåendet sitter uppe vid halsen hela tiden.. Typiskt.

• Loppan84
    GästenT skrev 2016-03-13 15:25:53 följande:

Usch! Har känt mig typ bakis både igår och idag. Illamående, yr, trött och rätt hög puls. Illamåendet sitter uppe vid halsen hela tiden.. Typiskt.

Hehe så startade det för mig när jag blev illamående. Kändes som den värsta bakfyllan i mitt liv en morgon när jag vaknade. Hoppas verkligen du slipper vara alltför dålig. Ät ofta och lite - det kan inte sägas ofta nog och vet att det tar emot när man är illamående men annars blir det bara värre som en ond cirkel.
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-03-13 15:34:50 följande:

Hehe så startade det för mig när jag blev illamående. Kändes som den värsta bakfyllan i mitt liv en morgon när jag vaknade. Hoppas verkligen du slipper vara alltför dålig. Ät ofta och lite - det kan inte sägas ofta nog och vet att det tar emot när man är illamående men annars blir det bara värre som en ond cirkel.

Äre sant?! Så otroligt typiskt! Har gått mellan att oroa mig för att jag "bara" är trött till att vara nöjd över att inte ha några symptom.. Så kom denna helg. Har ju försig precis gått in i v.7 och verkar vara mycket som händer då.. Skönt att höra att "bakfylle-känslan" existerar även fast den inte är ett dugg rolig. :P

Har du tips vad för saker man kan äta?
  • eagle87

Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend