• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • eagle87

Åh ja verkligen!!! Så fin!!!

Symetrical skrev 2016-03-11 11:53:45 följande:

Nu tycker jag allt att den börjar växa lite igen!

• 201405

Blev inte gravid som jag misstänkte, hoppas allt kommer igång ordentligt snart då så jag inte behöver skrapas eller dylikt :(

• eagle87
    201405 skrev 2016-03-11 11:15:46 följande:

Blev inte gravid som jag misstänkte, hoppas allt kommer igång ordentligt snart då så jag inte behöver skrapas eller dylikt :(

Beklagar :(((( tror inte du kommer behöva skrapning när de så pass tidigt...
  • Symetrical
    201405 skrev 2016-03-11 12:15:46 följande:

Håller tummarna att kroppen sköter det fint själv. Är ju som bekant ovanligt med skrapning vid så tidiga MF. Kram på dig
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-03-11 11:51:22 följande:

Åh, så underbart! Stort grattis! Vilken vecka är du i idag?

Enligt sista mensen gick jag in i v.7 idag. Han sa idag att jag var kanske mellan 5+4 och 6 så stämmer väl helt okej. :) Usch, hade lite ljusrosa nu i troskyddet men måste väl vara för att dom varit där och rotat och penslat? Hjärtat slog ju för några timmar sen...
  • GästenT
    eagle87 skrev 2016-03-11 12:05:14 följande:

Åh va härligt <3 hur mår du i övrigt?

Ja. :)

Jodå. Är trött som döden. Brukar ha svårt att sova men nu somnar jag vid 19-20 om kvällarna. :)
  • Loppan84
    GästenT skrev 2016-03-11 09:20:17 följande:

Hej! Idag var jag och gjorde cellprov samt penslade ättika och jod. Det skulle inte vara någon fara alls. :) han gjorde även ett tidigt vul och såg ett hjärta picka, även fast det är såpass tidigt! :)

Gud vad kul! Grattis
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-11 11:09:59 följande:
    Vi gick hem till henne igår O berättade, hon blev jätte glad :) de enda som kändes jobbigt var att hon har haft 2 sena MF O min mans syster va väldigt tidigt född O med min man var hon sängliggande hela graviditeten.. Så hon börja prata om sina MF O sa att man inte är säker tills v 20. O vi inte ska berätta till någon i familjen tills jag är 6 mån???????? Ja ba efter v 12 är faktiskt MF risk väldigt låg men hon höll inte Alls med. Aja ja kommer gå ut med de efter ul i v 12.. Sen börja hon säga mkt om hur gärna önskar att syrran blir gravid igen så deras pojke kan få ett syskon etc vilket jag kan förstå men kände lite att uppmärksamheten togs ifrån mig... Har inte berättar till hans syrra än...
    Hmm hon verkar lite knepig faktiskt. Bry dig inte om henne...
  • GästenT
    Loppan84 skrev 2016-03-11 15:24:24 följande:

Gud vad kul! Grattis

Tack!! Blev så glad när han sa att han ville göra ett tidigt vul. Det var inget jag bad om. :) Skönt att se att hjärtat tickade men blir ändå nervös av att gjort cellprov och pillat. Fått liiiiiiite ljusrosa i troskyddet som jag fick men är ju vanligt vid cellprov men fasiken va man nojar. :P haha.
  • GästenT
    Symetrical skrev 2016-03-11 11:53:45 följande:

Nu tycker jag allt att den börjar växa lite igen!

Mys mage!! Hoppas att jag också får en sån fin mage! :-*
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend