GästenT skrev 2016-03-11 19:25:31 följande:
Huuh. Jag ser inte fram emot att vara trött så länge. Haha. Stackars sambon har fått tagit över allt efter klockan 19-20. Han har blivit hemma karl! :)
Ja det var så otroooooooligt lite ljust rosa i nyansen så jag känner mig löjlig som nojar. Det har inte kommit mer. Skönt att du hört fler som haft en blodansamling! Ska försöka släppa det nu och tänka på att hjärtat slog och att jag faktiskt blev erbjuden ett sånt tidigt vul med bilder. :) och snart kan jag förhoppningsvis njuta av en lika fin mage som dig!
Tack för att ni är så fina och svarar!
Hur mår du nu förresten? Släppte alla jobbiga symptom i v.13? :)
Haha. Låter exakt som här hemma! Allt fick råddas av sambon i flera veckor efter kl 17, för då självdog jag pga illamående, yrsel och trötthet. :-P Har ni barn sedan innan?
Helt rätt att fokusera på det positiva! Har du bokat in något mer vul längre fram? Kanske kan vara skönt ifall det nu skulle få för sig att börja blöda lite igen pga blodansamlingen han såg..!?
Självklart svarar man om man har något att bidra med.
Japp, i princip alla jobbiga symptom (förutom lite trötthet och smått illamående till och från) försvann som över natten till v 13+0. Knäppt egentligen!