• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Sajocawa
    eagle87 skrev 2016-03-13 21:08:09 följande:

Skönt O höra att man inte behöver spy hehe:) ingen vet kön än sp länge va, ska alla ta reda på? Jag är såååå nyfiken

Vi ska ta reda på det, gjorde det förra gången också och tyckte det var skönt att veta vem som gömde sig därinne, det blev liksom en person istället för ett befruktat ägg som bara börjat växa i livmodern ^^

Min man är helt säker på att det är en pojke denna gången, det sa han visserligen när vi väntade första barnet också men ut kom en tjej, så vi får väl se...
  • sagoskog

Grattis och välkommen iskristall :) tror du vart mest aktiv i FF tråden innan mig. Men ditt namn är absolut bekant :)

• sagoskog

Här har ni en magbild från mig också, v 13. Trots att det t.o.m. är på kvällen så syns det inte mycket. Om man inte vet att min mage egentligen är platt så kan det lätt passera som en vanlig mage. Känns som svullnaden lagt sig ytterligare ett snäpp nu. Både trist och skönt att magen dröjer.
  • sagoskog

Obs! Jag är på jobbet! Och tar inget ansvar för den vedervärdiga inredningen i bakgrunden :-0

• Stardust2016

Hoppar in här eftersom jag precis hittade tråden. Kul att känna igen lite namn från temp tråden. Jag plussade för snart två veckor sen och är idag v 6 (5+2). Tempade sen nyår, så för oss gick det fort.
    Tempar ni andra fortfarande? Jag fick en låg temp en dag och blev skitnojig, så när jag väl sett nästa dag att tempen var normal så la jag undan tempen. Men kan ju nästan sakna det lite på nåt sätt ;)

• eagle87
    sagoskog skrev 2016-03-13 21:10:50 följande:

Här har ni en magbild från mig också, v 13. Trots att det t.o.m. är på kvällen så syns det inte mycket. Om man inte vet att min mage egentligen är platt så kan det lätt passera som en vanlig mage. Känns som svullnaden lagt sig ytterligare ett snäpp nu. Både trist och skönt att magen dröjer.

Åh fin. Njut av de så länge de varar snart kommer du bli stor :)

Har tvillingarna sagt ngt om va de önskar sig?
  • Reflexen

Som tröst till dig Eagle o alla andra som nojjar över brist på symptom kan jag hälsa att jag ännu inte mått illa nånting i mina två graviditeter! Har två veckor kvar att bli illamående på i denna, men tror inte det kommer bli nåt sånt!

• eagle87
    Reflexen skrev 2016-03-13 22:33:59 följande:

Som tröst till dig Eagle o alla andra som nojjar över brist på symptom kan jag hälsa att jag ännu inte mått illa nånting i mina två graviditeter! Har två veckor kvar att bli illamående på i denna, men tror inte det kommer bli nåt sånt!

Har faktiskt mått jätte illa idag :)))
  • eagle87

Så arg O ledsen att jag inte kan sova... En släkting fick en son i söndags O fick nyss veta va han ska heta O de är samma namn som vi bestämt om vi får en kille.. De enda namnet jag gillar. Namnet som jag hade bestämt flera år sen.. Vårat namn!!! Finns inget annat namn ja kan tänka mig.. De är svårt me indiska muslimska namn som funkar i England!!!! Vill bara slå någon.. Känns så orättvist

• Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-14 05:13:16 följande:

Så arg O ledsen att jag inte kan sova... En släkting fick en son i söndags O fick nyss veta va han ska heta O de är samma namn som vi bestämt om vi får en kille.. De enda namnet jag gillar. Namnet som jag hade bestämt flera år sen.. Vårat namn!!! Finns inget annat namn ja kan tänka mig.. De är svårt me indiska muslimska namn som funkar i England!!!! Vill bara slå någon.. Känns så orättvist

Ta det ni också! Det gör inget om ni har samma, många som har det - särskilt i Indien ;) vill i avslöja namnet?
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend