eagle87 skrev 2016-03-14 21:54:26 följande:
Oj va mkt ni skriver... Helt slut idag...
Lycka till imorn längtan 88 är säker på att de ingen fara...
Killnamnet vi valt är Keeyan / Kian
Så ovanligt just därför de känns tråkigt att de tog de... Känner ingen som heter så...
Capy grattis till pojke..
Ska ni andra ta reda på kön?
Tack! :) är lugn periodvis och får panik nästa sekund. Haha knäppare än vanligt. Planerar masa nu igen för att fortsätta vara positiv i mitt tänkande.
Kian är ett fint namn, jag gillar de! :)
Jag har skrivit en lista på namn jag gillar och försöker anpassa så de funkar när svenska barn ska uttala de, någorlunda iaf, och fastnar på bibliska namn hela tiden. Noah, Isaiah osv. Gillar även damian. Adroa och mukasa är traditionella namn från sambons kungarike i hans hemland som jag gillar och som har fina betydelser. Vill blanda en bit av båda kulturerna i bebis namn precis som jag gjorde med första sonen. Blir de en flicka döps hon efter sambons mamma och min mamma eller min gammelfarmor. Så Nina Maria fast Maria som tilltalsnamn eller Lilly Nina med Lilly som tilltalsnamn. Slutar säkert med helt andra namn i oktober haha!
Tjatat även på att få sambon vilja kolla kön för jag blir besatt av att veta när jag är gravid och bryr mig inte ens när bebis är född. Blir mitt lilla nöje under graviditeten. :)