• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-16 06:35:46 följande:
    Spännande!

När är ditt nästa vul?
    På lördag v 8+1... Va ärlig har ja ngt O oroa mig för? Har symptom etc ingen spotting sen den gången tar fortf lutinus

Om allt See bra ut tänkte ja berätta till mostrar fastrar kusiner på lördag

Sen Facebook O instagram efter kub 7 april

När berättade du
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-16 06:38:10 följande:

Wow såg inte bilden för jag använder appen. Men nu syns det ju riktigt fint. Wooo :) Spännande. Tycker en del tröjor stramar en del nu men är nog också beösten lite och att jag är så svullen.

Aa tror ja oxå e svullen fast kan låtsas att det är en kula :) tycker inte du behöver oroa dog för du mår bättre jag e likadan
    När har du ditt nästa vul? Har du bestämt hur du ska göra med kub
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2016-03-16 07:31:56 följande:

Det förstår jag!

När hade du senaste mensen då? Antar att du fick sen äl..!? Brukar du ha oregelbunden cykel?

Nej min brukar vara rätt regelbunden, de är när jag bråkat med hormoner eller spiraler som de kan bli sent och snurrigt. Men varit väldigt stressad denna tid. Börjar dock tro mer på liten bebis som mamma sa. Eller dålig bild. 2 v skillnad har jag aldrig haft innan. En vecka har mensen varit sen. Max.
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-16 08:31:44 följande:

På lördag v 8+1... Va ärlig har ja ngt O oroa mig för? Har symptom etc ingen spotting sen den gången tar fortf lutinus

Om allt See bra ut tänkte ja berätta till mostrar fastrar kusiner på lördag

Sen Facebook O instagram efter kub 7 april

När berättade du

Tror absolut inte att du har ett dugg att oroa dig för!

Vi berättade för närmsta familjerna tidigt och sen på jobbet redan efter vul i v 7+5, eftersom jag inte kunde jobba mer än halvtid pga mitt illamående, samt vännerna. Resten har fått veta pö om pö efter kub.
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2016-03-16 08:43:50 följande:

Nej min brukar vara rätt regelbunden, de är när jag bråkat med hormoner eller spiraler som de kan bli sent och snurrigt. Men varit väldigt stressad denna tid. Börjar dock tro mer på liten bebis som mamma sa. Eller dålig bild. 2 v skillnad har jag aldrig haft innan. En vecka har mensen varit sen. Max.

Som sagt är det säkert ingen fara! Diffar ju bara på några mm för en vecka så tidigt. Du kanske kan få göra ett vul till om typ en-två veckor bara för att kunna stilla ev oro..?
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-16 08:01:12 följande:
    Tror absolut inte att du har ett dugg att oroa dig för!

Vi berättade för närmsta familjerna tidigt och sen på jobbet redan efter vul i v 7+5, eftersom jag inte kunde jobba mer än halvtid pga mitt illamående, samt vännerna. Resten har fått veta pö om pö efter kub.
    Ok tack :) ja har oxå berättar på jobbet :) alla är helt lyriska O ska känna O fråga tusen frågor vilket år superkul men oxå väldigt tröttsamt... Är lite av en ensamvarg så kan bli lite mkt...

Vet inte om du läste de innan men min svmor ville inte att vi skulle berätta ti ngn förräns 6.5 mån helt sjukt, en av de roliga sakerna me att vara gravid är ju att få dela me sig
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-16 09:33:24 följande:

Ok tack :) ja har oxå berättar på jobbet :) alla är helt lyriska O ska känna O fråga tusen frågor vilket år superkul men oxå väldigt tröttsamt... Är lite av en ensamvarg så kan bli lite mkt...

Vet inte om du läste de innan men min svmor ville inte att vi skulle berätta ti ngn förräns 6.5 mån helt sjukt, en av de roliga sakerna me att vara gravid är ju att få dela me sig

Äh, hon kan skita ner sig, tycker jag!

Du kommer verkligen behöva få tjockt skinn på näsan här framöver, raring. Så fort man blir gravid (för att inte tala om efter bebisen väl kommit!) tycker sig diverse mer eller mindre berättigade individer sig ha rätten att tycka till i alla möjliga privata frågor.

Mitt enda råd är som sagt att skita blanka tusan i dem! Antingen väljer man att bita ifrån, eller också bara man ler och ser intresserad ut samtidigt som man tänker "gud vad jag inte bryr mig eller tar åt mig ett skit av allt du säger just nu" :-P
  • Längtar88
    Symetrical skrev 2016-03-16 09:06:17 följande:

Som sagt är det säkert ingen fara! Diffar ju bara på några mm för en vecka så tidigt. Du kanske kan få göra ett vul till om typ en-två veckor bara för att kunna stilla ev oro..?

Har kub inbokat om ca 4 veckor så väntar tills de. Då e de stort nog att säkrare säga tid :) hjärtat tickar så jag är lugn so far
  • Symetrical

Låter sunt och bra!

Längtar88 skrev 2016-03-16 10:36:53 följande:

Har kub inbokat om ca 4 veckor så väntar tills de. Då e de stort nog att säkrare säga tid :) hjärtat tickar så jag är lugn so far

• Längtar88
    Symetrical skrev 2016-03-16 15:35:27 följande:

Låter sunt och bra!

Haha ja än så länge men vi får se hur lugn jag är om nån vecka :p
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend