• Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-15 07:26:32 följande:
    Hehe åh varför tror du de?

Ja Gud räknar ner veckor till rul, har redan provat the baking soda gender test hehe

Ja tror du kommer få en liten flicka, såg ut så på bilderna :)
    Bara en känsla.
    Hahaha, men det är lite väl tidigt, eftersom bebisen inte börjat utsöndra urin än.
    Har du gjort ringtestet? 
  • Symetrical
    capy skrev 2016-03-15 09:46:42 följande:

Då går jag in i vecka 25 idag, mer än 60% av graviditeten avklarad... önskar att tiden kunde gå ännu fortare....
    Bjuder på en magbild också :)

Så fin mage! <3
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-15 09:05:21 följande:
    Bara en känsla.
    Hahaha, men det är lite väl tidigt, eftersom bebisen inte börjat utsöndra urin än.
    Har du gjort ringtestet? 
    Haha nej ska de bli nästa :))
    Tror du att du kommer få en tjej?

Ja önskar mig en kille men blir jätte glad för en tjej....
  • eagle87
    capy skrev 2016-03-15 08:46:42 följande:

Då går jag in i vecka 25 idag, mer än 60% av graviditeten avklarad... önskar att tiden kunde gå ännu fortare....
    Bjuder på en magbild också :)

Åh fin :) på tal om mamma Jeans spana in dessa från asos
  • capy
    eagle87 skrev 2016-03-15 11:36:37 följande:
    Åh fin :) på tal om mamma Jeans spana in dessa från asos
    Snygga!!
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-03-15 11:35:49 följande:

Haha nej ska de bli nästa :))

Tror du att du kommer få en tjej?

Ja önskar mig en kille men blir jätte glad för en tjej....

Vacklar lite, faktiskt. Känner 75/25 fördel tjej.
  • Längtar88

Kan de stämma? Allt såg bra ut, be is såg ut att vara i v 6+0 idag och livmodern ungefär runt de med istället för 8 +0 som jag räknat. Vilket skulle betyda att jag Plussade på äl +8..... hon sa att hon såg ett hjärta ticka iaf men jag kunde inte se för bebis låg så nära väggen. Förvirrad

• Loppan84
    Längtar88 skrev 2016-03-15 13:48:20 följande:

Kan de stämma? Allt såg bra ut, be is såg ut att vara i v 6+0 idag och livmodern ungefär runt de med istället för 8 +0 som jag räknat. Vilket skulle betyda att jag Plussade på äl +8..... hon sa att hon såg ett hjärta ticka iaf men jag kunde inte se för bebis låg så nära väggen. Förvirrad

Men Gud vad skönt med hjärtslag! Så allt såg bra ut? Stort grattis :) Då behöver du inte bry dig om smärtorna? Det va ligament?

Ja men det kan väl stämma, jag fick ett svagt svagt streck på äl+8. Men har du räknat fel på 2 hela veckor? Låter konstigt eftersom du tempat och allt.
  • Längtar88
    Loppan84 skrev 2016-03-15 14:31:31 följande:

Men Gud vad skönt med hjärtslag! Så allt såg bra ut? Stort grattis :) Då behöver du inte bry dig om smärtorna? Det va ligament?

Ja men det kan väl stämma, jag fick ett svagt svagt streck på äl+8. Men har du räknat fel på 2 hela veckor? Låter konstigt eftersom du tempat och allt.

Allt såg bra ut tackar gud för de!!!

Nej de kunde inte förklara smärtorna, testade för uvi med men de var de inte heller... :)

Jag tempade inte den här månaden för sambon hade varit bortrest månaden innan, skulle börja igen efter den mensen (som aldrig kom)
  • Symetrical
    Längtar88 skrev 2016-03-15 13:48:20 följande:

Åh, så skönt! Visste väl det

Skönt att hjärtat slog redan också. Det är ju för övrigt väldigt lätt att mäta fel när det handlar om mm. Sa hon hur många mm embryot såg ut att vara?
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend