första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Ruvningsdag 7 här. Väntan är olidlig. Har inte testdag förrän 29/2. Allt går bra, men ser fram emot att slippa lutinus-tabletterna man stoppar in i slidan 3 ggr per dag. Måste gå med trosskydd konstant då det är lite kladdigt efter ett tag. Väntar också på brev från rmc om det blev något till frysen.
Spännande att det snart är dags för er andra att köra igång.
Det är jättesvårt att inte inbilla sig saker. Fick brevet från rmc idag. Inget till frysen, så vi får hoppas att det ägget de satte om tar sig. Och gör det inte det blir det nya tag med ny behandling.
Hur går det för alla? Cia33 hur går det med ruvningen?
Ruvardag 12 och har börjat få blödningar. Hoppas det bara är en spotblödning, får avvakta och se.
Ruvardag 12 och har börjat få blödningar. Hoppas det bara är en spotblödning, får avvakta och se.
Blöder mer idag och har en rejäl mensvärk. Så jag tror att försöket misslyckades. Har inte testdag förrän 29/2, men jag gör ett test imorgon och ringer sen rmc.
Blöder mer idag och har en rejäl mensvärk. Så jag tror att försöket misslyckades. Har inte testdag förrän 29/2, men jag gör ett test imorgon och ringer sen rmc.