första försöket RMC
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Hej
Jag är helt ny här inne.
Vill komma i kontakt med flera som är på första försöket med Ivf.
Tänkte att man kunde följas åt.
Blev så glad när jag kollade posten och såg ett brev från region Skåne. Å äntligen har kallelsen kommit. Men tyvärr så måste jag ringa ändra den. Varför ska man få en tid just när man inte kan för?
Vad roligt att ni har fått en tid men typiskt att ni var tvugna att ändra. Hur länge har ni stått i kö?
Jag ringde RMC igår och tydligen är kötiden nu snarare 4 månader istället för 3 månader som vi tidigare har fått besked om. Det känns som att en månad till är en oändlighet! :(
Vad roligt att ni har fått en tid men typiskt att ni var tvugna att ändra. Hur länge har ni stått i kö?
Jag ringde RMC igår och tydligen är kötiden nu snarare 4 månader istället för 3 månader som vi tidigare har fått besked om. Det känns som att en månad till är en oändlighet! :(
Tråkigt Cia33! !/: ta nya tag! ! Mitt tsh är nere på 1,2 så bättre än någonsin och mer än redo för sprutstart ^^ har hämtat ut alla sprutor för korta metoden och inväntar mens 7 mars..:)
Men det är ju ändå ganska snart Belive88 :)
Fast varenda dag känns ju evighetslång!
Vad tråkigt att höra om era missfall halfmoon :(( har ni då lyckats bli gravida genom insemination alltså? Det borde väl båda ganska gott inför ivf ändå eller är jag helt ute och cyklar?
Ja, det är RMC i Malmö. Vi fick vårt brev i slutet av november och där stod det att de höll vårdgarantin. Eftersom att det nu har gått tre månader så trodde jag att vi skulle få en kallelse men icke. Men hon som jag pratade med sa att kön hade ökat därför kunde man snarare räkna med 4 månader. Det stod även i brevet att om RMC inte skulle kunna erbjuda inom vårdgarantin skulle de höra av sig vilket de inte har gjort.
Aja, hoppas på att månaden går fort! :)
Hej tjejer!
Var här inne förra veckan och skrev världens längsta inlägg som så klart försvann innan det las upp.. Jag ringde till RMC första blödningsdagen och blev uppringd dagen efter men blev nekad att starta behandling eftersom de bara kan starta 30 kvinnor per vecka. Jag ska höra av mig nästa mens igen om ca två veckor och hoppas verkligen vi får börja då!
Har ägglossning nu och fantomsmärtor i äggledarna jag inte har längre. Någon annan här som upplevt detta? En väldigt konstig känsla kan jag säga. De säger det kan pågå några år!
Hej tjejer!
Var här inne förra veckan och skrev världens längsta inlägg som så klart försvann innan det las upp.. Jag ringde till RMC första blödningsdagen och blev uppringd dagen efter men blev nekad att starta behandling eftersom de bara kan starta 30 kvinnor per vecka. Jag ska höra av mig nästa mens igen om ca två veckor och hoppas verkligen vi får börja då!
Har ägglossning nu och fantomsmärtor i äggledarna jag inte har längre. Någon annan här som upplevt detta? En väldigt konstig känsla kan jag säga. De säger det kan pågå några år!