• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • MyLonging

Hejsan Hoppsan!

Hoppar in lite här som på ett bananskal. 
    Blev igår helt säker på att jag är gravid. Har varit gravid 2 ggr tidigare men ett missfall. Aldrig har jag varit så säker på min sak. Jag känner det i hela kroppen. Bröstvårtorna gör asont, brösten med, halvmolande känsla i livmodern, svullen som en gris, halsbränna (vilket jag aldrig haft tidigare) och riktigt trög mage. Var trög i magen i hela min graviditet från dag ett till förlossningen. 

Meeen jag har dock inte testat än. Jobbar på en akutmotttagning så tänkte tänka på jobbet på måndag. 

Liten rolig info är ju att det är en liten julaftons bebis isåfall haha. 

Ska bli kul att följas. 

Annars är jag från Skåne och har en son 2,5 år. 

• Nattisgris

Hej!!! :)

Jag är också beräknad till den 5e september! :D plussade på självaste nyårsafton! ??

Mår lite illa

Brösten ömmar extremt

Molvärk

Väldigt nervös nu !!!

( ofosterlig graviditet. Avsöutades i v 19 i år )

( MF v 5 oktober )

Grattis alla :D

• pannkakan87
    Jennska skrev 2016-01-01 20:12:05 följande:
    Ja besöket hos bm är inskrivningen och vul fick jag för att kunna fastställa vecka . Jag hoppas ju ändå fortfarande att det är harmlös blödning. Men just nu känns det som att jag har en helt vanlig mens och som att jag drömt att jag är gravid. Fast magen är sjukt svullen och brösten med. Undra när allt går tillbaka till normalt igen?
    Hur går det Jennska?  stor kram!!
  • Ejoma
    blomman9 skrev 2016-01-02 20:20:25 följande:

Västernorrland här också:)

Västernorrland här å :)
  • Schmarah

Grattis alla! Också plussat idag! Så lycklig. Detta blir mitt andra barn. Mår redan illa och känner mig så otroligt trött. Bor i Stockholm :)

• ausaaf

Jag bor i Stockholmsområdet.

Första barnet för mig och min sambo. 30 och 33 år.

Symptomen är än så länge ömma bröst framför allt. Har känt svag värk några gånger och behöver nog springa på toa aningen oftare än vanligt.

Inget illamående ännu, tack och lov. Fast samtidigt vill jag att det ska komma. Känns fortfarande inte riktigt på riktigt på något vis...

• Längtan efter nr 4

Vill bara att tiden ska gå lite fortare. Har sån sjuk smärta i ena äggstocken så de gör ont i höften. Bog för att ja haft foglossningen tidigt innan ovetandes att de kan.bli värre för varje grav men hade på ett sätt hoppats på att slippa... :(

Funkar inte med mitt jobb så ska bli intressant o se när man åter ska.tillbaka till jobbet i morgon...

Svar på tråden BF september 2016