Inlägg från: Längtan efter nr 4 |Visa alla inlägg
  • Längtan efter nr 4

BF september 2016

Hoppar gärna in här. Plussade på julafton väldigt svag och har enligt sista mens bf den 3 september. Och detta blir vårat 4:e barn och på första försöket.

Ja är 25,5 år o mannen är 32. Våra barn är födda -10, -13 och juni -15... Så minstingen är 6 månader nu... :)

Ringde mvc i måndags o ska dit den 14/1.

• Längtan efter nr 4
    Stemia skrev 2016-01-01 13:58:30 följande:

Fick mf i oktober..

Och då när jag fick mf så åt jag apotekets gravid tabletter.så nu undrar jag om ni tycker jag borde äta dem nu eller tro ni de kan han varit dem som var orsaken till mf?

GRATTIS och lycka till, till er Alla

Jag ber om ursäkt för två delat inlägg, telefonen valde att skicka innan jag skrivit klart..

Ja tror inte dom tabletterna orsakat ditt mf.

Ja har alltid ätit dom alla mina grav o de är bra att äta dom då du behöver ha i dig folsyra om ja inte minns fel.
  • Längtan efter nr 4

Denna grav gör mig jätte förvirrad. Närminnet är helt borta. Nån mer som känner igen sig?

Sen detta med att berätta för alla så känner ja mig kluven ja vill bara skrika rakt ut o berätta för.alla jag träffar men sen ändå inte

• Längtan efter nr 4

Vill bara att tiden ska gå lite fortare. Har sån sjuk smärta i ena äggstocken så de gör ont i höften. Bog för att ja haft foglossningen tidigt innan ovetandes att de kan.bli värre för varje grav men hade på ett sätt hoppats på att slippa... :(

Funkar inte med mitt jobb så ska bli intressant o se när man åter ska.tillbaka till jobbet i morgon...

• Längtan efter nr 4
    Ems85 skrev 2016-01-08 19:58:17 följande:

Hej alla preggos :) Vi är några från en annan septembertråd som har en hemlig fbgrupp för oss som ska barn i September. Är nån sugen på att följas åt där också så kan ni skicka eran mejladress i ett pm här så lägger jag till er. :)

Ja hoppar gärna in om deb är hemlig.
  • Längtan efter nr 4

Va ett tag sen man skrev här inne.

Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)

Hur mår alla?

• Längtan efter nr 4

Va ett tag sen ja skrev här inne. Men har mått eller mår fortfarande dåligt. Illamående från helvetet o en foglossning som också kommit från helvetet sp att jag inte kab jobba. Som tur är kan ja vara hemma och vara mammaledig.

Har fått tid till ul den 22 feb och som ja längtar. :)

• Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2016-01-20 13:14:06 följande:

Har också mått så jäkla illa...sen blev det bättre några dagar..men sen idag kom det tillbaka med full kraft. Hoppas det går över snart.

De hoppas ja med men ja tvivlar oå de dp ja mått dåligt med alla. Känns bara som detta va droppen nu...
Svar på tråden BF september 2016