• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • 059

Plussade 27/12, känns overkligt!

Vi har ett barn hos oss sedan tidigare.

• Ejoma

Hej, hoppar in här, plussade idag på min födelsedag, bästa presenten någonsin. 4e försöket på andra barnet. Dottern föddes 2010 :)

• NollÅtta

Hoppar in! Slutade med ppiller i mitten av november och plussade dagen innan julafton. Har 2 barn sedan innan. Både jag och sambon är 33 år

• holydiver

Hej! Jag hoppar också in här. Jag har en 3-åring sen tidigare och väntar nummer två. Fick ett missfall i v6 för lite över ett år sen och har inte lyckats blir gravid igen förrän nu. Plussade på julafton och enligt förra mensen ska jag ha BF 29 augusti men enligt den dagen som jag hade ägglossning (använde fertilitetsmonitor) så har jag BF 5 september . Gott nytt år förresten!

• Potatis

Hej! Jag plussade svagt igår 31/12 (bim 4/1). Idag var strecket starkare.
    Jag ska inhandla ett digitalt för att få svart på vitt, men går allt som det ska har jag bf 10 september. Andra barnet.
    Mår illa så det sjunger om det.....

• Stemia

Hej Jag plussade den 28/12 och enligt uträknaren borde ja ha BF 10/9

Är första barnet och känns underbart! Samtidigt som jag inte vågar vara så glad

• Stemia

Fick mf i oktober..

Och då när jag fick mf så åt jag apotekets gravid tabletter.så nu undrar jag om ni tycker jag borde äta dem nu eller tro ni de kan han varit dem som var orsaken till mf?

GRATTIS och lycka till, till er Alla

Jag ber om ursäkt för två delat inlägg, telefonen valde att skicka innan jag skrivit klart..

• Sara8801

Hej alla!

Plussade den 29/12 :)

BF 5 sep -16 ungefär. Har en dotter född dec -14

• Längtan efter nr 4
    Stemia skrev 2016-01-01 13:58:30 följande:

Fick mf i oktober..

Och då när jag fick mf så åt jag apotekets gravid tabletter.så nu undrar jag om ni tycker jag borde äta dem nu eller tro ni de kan han varit dem som var orsaken till mf?

GRATTIS och lycka till, till er Alla

Jag ber om ursäkt för två delat inlägg, telefonen valde att skicka innan jag skrivit klart..

Ja tror inte dom tabletterna orsakat ditt mf.

Ja har alltid ätit dom alla mina grav o de är bra att äta dom då du behöver ha i dig folsyra om ja inte minns fel.
Svar på tråden BF september 2016