• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • blomman9

Hoppar gärna in här jag med! Plussade på nyårsafton men haft de på känn ett tag innan.

Detta är min tredje graviditet i rad, vi har alltså prickat tre ägglossningar efter varandra men dom två första slutade i missfall. Jag har ett barn född september -14 så det här blir andra om det vill hålla sig kvar där inne, bf 7/9 om jag har räknat rätt:)

• skruttan1988
    ausaaf skrev 2016-01-01 19:48:19 följande:

Plussat idag

BF 7/9. Har inte riktigt fattat det ännu tror jag :O

Hej samma för mig ????
  • skruttan1988

Åh mina smailis blev?

Hej alla förresten. Plussa igår. Andra försöket känner att året inte kunde börjat bättre. Bf 7 sept om jag räknat rätt

• Jennymariaa
    skruttan1988 skrev 2016-01-02 09:51:50 följande:

Åh mina smailis blev?

Hej alla förresten. Plussa igår. Andra försöket känner att året inte kunde börjat bättre. Bf 7 sept om jag räknat rätt

Nä året börjar väldigt bra :))
  • skruttan1988

Mitt största problem just nu är att få så brösten inte skumpar för mycket under ridningen :s

• sodapopinski

Har ni några symtom? När kom de i så fall? Jag går och känner efter hela tiden. Tycker inte jag känner mig gravid men kanske inte är alla som känner något redan i vecka 5... Men just nu känns det lite som att jag inbillar mig att jag är gravid. :)

• Glöd100

Plussade imorse 2/1 2016! BF 9 september. Första barnet efter 6 försök! Känns fantastiskt för trodde ett tag att det var nå fel på nån av oss! Jag är 25, min sambo 35.

• Jennymariaa
    sodapopinski skrev 2016-01-02 12:06:03 följande:

Har ni några symtom? När kom de i så fall? Jag går och känner efter hela tiden. Tycker inte jag känner mig gravid men kanske inte är alla som känner något redan i vecka 5... Men just nu känns det lite som att jag inbillar mig att jag är gravid. :)

Jag har varit jätte trött i en vecka & brösten kommer och går annars känner jag heller inget speciellt men det kommer!:)
Svar på tråden BF september 2016