• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • mlila

Jag slutade med ppiller i september så 4e försöket tog det sig. Känns overkligen mn helt rätt :D jag fyller 29 nästa år och sambon 30.

• Moonlight83

Hoppar gärna in här.Plussade på julafton bf 6 september .Har försökt i 3,5år och har under dessa 3,5 år haft 2 mf och 2 ma. Har en dotter som fyller 6år om en månad.

• sodapopinski

Jag visste ju nästan att det skulle stå så här men känns ändå som en lättnad att se! :)
  • Itsmes

Gratulerar!

Jag kör på ett gammalt hederligt med streck som jag väntar på i skrivande stund!

sodapopinski skrev 2015-12-27 04:17:05 följande:

Jag visste ju nästan att det skulle stå så här men känns ändå som en lättnad att se! :)

• Sandraaug

Hej! Grattis till alla pluss!! Jag plussade för 1 h sedan:) har beräknad bf 3/9. Detta är min andra graviditet och vi plussade på första försöket, lite skillnad jämfört med förra gången när det tog nästan 1 år!:)

• Itsmes

Och där kom även mitt svar! Så blir till att ringa mödravårdscentralen :)

• sodapopinski
    Sandraaug skrev 2015-12-27 08:47:53 följande:

Hej! Grattis till alla pluss!! Jag plussade för 1 h sedan:) har beräknad bf 3/9. Detta är min andra graviditet och vi plussade på första försöket, lite skillnad jämfört med förra gången när det tog nästan 1 år!:)

Itsmes skrev 2015-12-27 08:49:02 följande:

Och där kom även mitt svar! Så blir till att ringa mödravårdscentralen :)

Grattis till er båda två!

• Swiper

Jag plussade i dag!:) har en tjej på 2 1/2 som nu ska bli stora syster. Fick vänta 8-9 månader med båda.

• sodapopinski
    Swiper skrev 2015-12-29 12:09:43 följande:

Jag plussade i dag!:) har en tjej på 2 1/2 som nu ska bli stora syster. Fick vänta 8-9 månader med båda.

Grattis! Vad roligt! :)
  • Längtan efter nr 4

Hoppar gärna in här. Plussade på julafton väldigt svag och har enligt sista mens bf den 3 september. Och detta blir vårat 4:e barn och på första försöket.

Ja är 25,5 år o mannen är 32. Våra barn är födda -10, -13 och juni -15... Så minstingen är 6 månader nu... :)

Ringde mvc i måndags o ska dit den 14/1.

Svar på tråden BF september 2016