• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • blomman9

Jag känner mig inte så gravid heller, det mesta är trötthet,kissnödig ofta och lite upp och ner i humöret :) Plussade inte med mitt första barn förns i v7-8 för jag hade varken mens eller symtom:)

• Hansson88

Hej.

Jag hoppar in här.

Jag plussade igår. Jag är beräknad till 15 September. Vilken fantastisk start på nya året!

Jag fick ett missfall i v 7 i Oktober. Är nervös inför denna graviditeten men försöker vara positiv.

Jag känner inga symptom. Molvärken finns här. Resten gissar jag att det kommer :)

Hur mår ni?

Grattis till alla era plus!

• Chilichoklad

Jag plussade i morse, bf ca 9 september. Det blir tredje barnet, jag har en 4 åring och en 3 åring. Jag är 26 och min man 32, men alla i familjen kommer hinna bli ett år äldre innan denna ärtan (om den stannar) kommer ut.

Jag är lite velig över det här med folsyra, jag har inte tänkt på att äta det när vi började försöka och nu läste jag att det är lönlöst att börja nu när jag redan blivit gravid. Jag minns inte hur jag gjorde med mina tidigare barn mer än att jag inte åt innan jag blev gravid då heller. Hur gör ni?

• Flicka88

Här är en till som plussade igår! BF 9/9 enl sista mens. Mitt 4:e barn ????

• skruttan1988
    Flicka88 skrev 2016-01-02 18:51:59 följande:

????? = :)

Emojis funkar tydligen inte här ;)

Nä märkte det sj tidigare xD
  • Flicka88
    skruttan1988 skrev 2016-01-02 19:17:39 följande:

Vilken del av landet finns ni i?

Västernorrland :)
Svar på tråden BF september 2016