• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Längtan efter nr 4
    NollÅtta skrev 2016-01-20 13:14:06 följande:

Har också mått så jäkla illa...sen blev det bättre några dagar..men sen idag kom det tillbaka med full kraft. Hoppas det går över snart.

De hoppas ja med men ja tvivlar oå de dp ja mått dåligt med alla. Känns bara som detta va droppen nu...
  • åttiosjuu

är det någon mer än jag som tycker att symptomen har avtagit ? Har haft "mensvärk" till och från fram till nu... Är i vecka 8 och känner helt plötsligt inte av denna "mensvärk".. Känner mig trött och lite lätt illamående till och från, men annars inget.. Börjar bli lite oroligt att något at hänt inne i magen. 

• Jennymariaa
    åttiosjuu skrev 2016-01-20 18:49:33 följande:

är det någon mer än jag som tycker att symptomen har avtagit ? Har haft "mensvärk" till och från fram till nu... Är i vecka 8 och känner helt plötsligt inte av denna "mensvärk".. Känner mig trött och lite lätt illamående till och från, men annars inget.. Börjar bli lite oroligt att något at hänt inne i magen. 

Man måste inte känna något varje dag, men om du känner dig osäker så hade jag bokat ett privat VUL
  • sagoskog

När jag bara är hemma och degar så känner jag knappt något. Men så fort jag jobbar, arbetar långa oregelbundna pass (12 eller 24 timmar i stöten) och hyfsat fysiskt tungt, så får jag världens "mensvärk". Det håller i sig hela dagen. Är det någon som vet vad det kan bero på eller känner igen?

• skatergirl81
    mammatillalicep skrev 2016-01-20 19:49:26 följande:

Hej! Har plussat och är enligt appen 5+5 idag???? vill också vara med i den hemliga gruppen!

Hej...är din app bra...vad heter den? Finns så många så svårt att välja tycker jag.
  • Sockerbullen

Hoppar in här jag med!
    Precis plussat. Efter ett sent missfall i höstas har min mens varit oregelbunden så jag kan inte räkna exakt datum för befruktning eller BF, men tror det blir runt 25 september, möjligtvis några dagar tidigare :)

• mammatillalicep
    skatergirl81 skrev 2016-01-20 20:02:27 följande:
    Hej...är din app bra...vad heter den? Finns så många så svårt att välja tycker jag.
    Jag använder mig utav tre st haha. Men gravid och baby hade jag inte förra gången jag var gravid och den verkar bra :)
  • skatergirl81
    ame89 skrev 2016-01-20 07:50:33 följande:

Hej hej! Ny tjej här. Plussade igår, första barnet. Beräknat förlossningsdatum 29/9. Känns verkligen overkligt.

27 år, fästmannen ett par år äldre. Är från Norrköping.

Känner inte heller så mycket. Dock väldigt snuvig, ont i brösten och hungrig mest hela tiden!

Hej,jag plussa igår och jag bor också i Norrköping

Jag är 34. Tycker också det känns overkligt, men vi är mycket glada! Hoppas bara lilla fröet vill stanna nu! Längtar efter att få bebismage och ha varit på ultraljud så man kan känna sig lite mer trygg med att det faktiskt kommer en liten i september.
Svar på tråden BF september 2016