• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • pannkakan87
    lksnigel skrev 2016-01-15 12:29:34 följande:
    Ja usch, första veckorna är himla jobbiga... Tycker de känns så "gjorda" redan också. Förra gången hann jag gå till vecka 12 och nu ska jag liksom göra om dessa låååångsamma och orosfyllda veckor ännu en gång... Vill bara snabbspola tiden :)
    Å jag vet precis vad du menar! Jag gick nästan till vecka 14 förra gången och hade ju gått över de säkra veckorna med marginal. Nu är jag bara i vecka 7 och vill snabbspola precis som du skriver! Har dock bokat in ett vul denna gång så jag behöver bara vänta till vecka 9 och inte helt till vecka 13 innan jag får se om lilleputten lever.
  • cloetta1

Hej, jag hoppar gärna in! Plussade den 10e och har bf 12e september som det ser ut nu.

Förra gången slutade det i MA och nu nojar jag för minsta lilla.

23 år och bor i Lerum utanför Göteborg :)

• Linda b1986
    cloetta1 skrev 2016-01-16 17:33:40 följande:

Hej, jag hoppar gärna in! Plussade den 10e och har bf 12e september som det ser ut nu.

Förra gången slutade det i MA och nu nojar jag för minsta lilla.

23 år och bor i Lerum utanför Göteborg :)

Finns en Facebook grupp som jag kan bjuda in dig i om du skickar till mail till mig. September mammor. Hemlig såklart:)
  • cloetta1
    Linda b1986 skrev 2016-01-16 18:34:15 följande:

Finns en Facebook grupp som jag kan bjuda in dig i om du skickar till mail till mig. September mammor. Hemlig såklart:)

Hur skickar jag mail på denna sidan ? (Ny) haha
  • Annsan82

Jag kan gärna va med i en fb - grupp :) om jag får? El va den mer knuten till någon speciell del av landet?

• Mihatto

Hej! :) Hoppar mer än gärna in här och följer allt spännande som ni delar med er av! Jag plussade svagt 14e och starkare 16e och har beräknat BF 22/9.
    Vi är 24 resp 27, bor norr om Stockholm och väntar nu första barnet! 
    Är så himla nojig om allt, har fått mf tidigare i tidigt skede, så hoppas på att det går vägen nu! :)

• Hejkajsan

Jag plussade i förrgår, tror jag är inne på v7. Kommer bli en spännande resa det här, bara hålla tummarna att allt går bra nu de kommande veckorna!

Svar på tråden BF september 2016