• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • albedo

Oj, skrev visst fel... Borde vara i v 5 (4+1) och har, vad jag tolkade det som, inskrivningssamtal 22a jan, dvs nästa fredag. =) Det känns som en evighet men är i alla fall glad över att få komma på inskrivning relativt tidigt.

• albedo

Ursäkta den något intima frågan men har någon här fått mörkare vårtgårdar? Kan inte se någon skillnad, däremot gör det förbenat ont i brösten. När jag tog av mig bh:n dagen innan jag plussade blev jag yr och illamående pga smärta... Dagen innan nyår och någon vecka framåt fick jag sjukt ont i bröstvårtorna, dock inte i brösten, blev lite konfunderad då det aldrig hänt tidigare men eftersom vårtgårdarna såg ut som tidigare uteslöt jag graviditet.

• emjn8710

BF 13 september :) Hänger gärna på till en facebookgrupp. Vem skickar man förfrågan till?

• Jessima

Jag har inga symptom alls, har lite ont i äggstockarna och haft ont i bröstvårtorna, men det känns som att det börjar avta :-/

Ont i ryggen har jag haft sen jag plussade förra veckan.

Bör jag bara orolig eller är det helt normalt?

• Ninnis01

Ska på Vul idag håller tummarna att allt ser bra ut. Min sambo vill inte behålla antagligen. Så ska gå abortrådgivning :'(

• Ems85
    emjn8710 skrev 2016-01-13 23:56:51 följande:

BF 13 september :) Hänger gärna på till en facebookgrupp. Vem skickar man förfrågan till?

Du kan skicka till mig :)
  • Ems85
    Jessima skrev 2016-01-14 06:25:02 följande:

Jag har inga symptom alls, har lite ont i äggstockarna och haft ont i bröstvårtorna, men det känns som att det börjar avta :-/

Det är fullt normalt att inte ha så mycket symptom. Hade det inte varit för att magen växte förra graviditeten så hade jag aldrig trott att jag var gravid. Det är så olika när och om man känner så mycket.
  • Ems85
    Millissons skrev 2016-01-13 20:10:26 följande:

Tog två test, 4 dagar innan mens och dessutom på kvällen och båda visade positivt. Känner inga direkta tecken merän mensvärk men testade ägglossningstest först som va positiva i 5 dagar o blev lite nipprig! Har oxo försökt i många år och hade önskat mej "mer bevis" på att det faktiskt bor en sak därinne:)

Jag tror de flesta är så. Innan magen börjar komma så vill man gärna ha bevis helst i form av illamående och när man väl får det sen så vill man bara slippa :) Jag känner verkligen ingenting av min graviditet.
  • Jennymariaa
    Jessima skrev 2016-01-14 06:25:02 följande:

Vilken vecka är du i??
Svar på tråden BF september 2016