• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • albedo
    Jennymariaa skrev 2016-01-12 19:14:40 följande:

Grattis :)

Tack så mycket! =) Det känns jättekonstigt.... Har haft några symptom men räknat med att det varit PMS... Så blev en chock i morse, får se hur lång tid det tar innan det riktigt sjunker in.
  • Jennymariaa
    albedo skrev 2016-01-12 19:25:47 följande:
    Tack så mycket! =) Det känns jättekonstigt.... Har haft några symptom men räknat med att det varit PMS... Så blev en chock i morse, får se hur lång tid det tar innan det riktigt sjunker in.
    Det kommer ta några dagar men när du väl förstår det är det underbart!!!
  • a239s

Antar att det är för bra för att vara sant. Fick mitt första plus någonsin efter över 4 års försök.. Pausade verkstaden för ett år då jag gick ner i vikt. Mensen har varit regelbunden nu ett år. Vi lyckades bara få till det 1 gång under ägglossningsveckan. Min mens är sen och hittade ett gammalt test hemma som gick ut feb 2015. Det visade plus!!!! 

Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon, men det är säkert för bra för att vara sant..... är i chock,vill inte bli besviken..

• Ems85
    a239s skrev 2016-01-13 10:18:35 följande:

Antar att det är för bra för att vara sant. Fick mitt första plus någonsin efter över 4 års försök.. Pausade verkstaden för ett år då jag gick ner i vikt. Mensen har varit regelbunden nu ett år. Vi lyckades bara få till det 1 gång under ägglossningsveckan. Min mens är sen och hittade ett gammalt test hemma som gick ut feb 2015. Det visade plus!!!! 

Har köpt ett digitalt som jag ska ta imorgon, men det är säkert för bra för att vara sant..... är i chock,vill inte bli besviken..

Åh, grattis! Jag tror snarare att ett test som är utgånget kanske inte missar ett plus en att ge falskt plus. Håller tummarna för dig! Vi har en hemlig fbgrupp för septemberbarn som du är välkommen att gå med i om du vill.
  • lksnigel

Hej alla! Plussade igår kväll, så lycklig! BF blir den 16 september :) Hade ett MA i november förra året, så oron att det ska hända igen har redan börjat gnaga... :( Någon mer i samma sits? 

• a239s

Tack Ems85! Jag återkommer ifall det verkligen visar positivt på det digitala imorgon.

• åttiosjuu
    Millissons skrev 2016-01-11 18:57:22 följande:

En till här. 31 år gammal och efter flera års försök tog det sej och jag har ännu Inte fattat det!! 9 sept är det i dagsläget.
    Bor i Skåne!
    Någon som vill bolla tankar o känslor?

Grattis Grattis !!! Jag bollar gärna tankar och känslor med dig, känns som det finns en heldel redan nu. Och fler bör det väl bli :) 

Känner du av graviditeten något ? Det gör jag, är oerhört trött och seg samt går med "mensvärk". Ibland känns den förfärligt mycket och ibland knappt något.. 
Svar på tråden BF september 2016