Inlägg från: åttiosjuu |Visa alla inlägg
  • åttiosjuu

BF september 2016

Hoppar in här !

Som det verkar just nu är det beräknat till den 3 september. Spännande, förvirrande, oplanerat men väldigt roligt :) 

• åttiosjuu
    Nattisgris skrev 2016-01-07 22:20:33 följande:

någon mer än jag som typ har inställningen att "detta kommer inte gå vägen" ?
    Vill ju så gärna tänka positivt men känner mig som väldens pessimist

Jag tänker precis lika !!! Min graviditet var inte planerad men ju mer tiden går ju mer vänjer jag mig med tanken.. Men blir rädd för de och tänker därför precis som du, att det inte kommer bli något.. Väntar liksom bara på att något negativt med graviditeten ska komma.
  • åttiosjuu
    Millissons skrev 2016-01-11 18:57:22 följande:

En till här. 31 år gammal och efter flera års försök tog det sej och jag har ännu Inte fattat det!! 9 sept är det i dagsläget.
    Bor i Skåne!
    Någon som vill bolla tankar o känslor?

Grattis Grattis !!! Jag bollar gärna tankar och känslor med dig, känns som det finns en heldel redan nu. Och fler bör det väl bli :) 

Känner du av graviditeten något ? Det gör jag, är oerhört trött och seg samt går med "mensvärk". Ibland känns den förfärligt mycket och ibland knappt något.. 
  • åttiosjuu

är det någon mer än jag som tycker att symptomen har avtagit ? Har haft "mensvärk" till och från fram till nu... Är i vecka 8 och känner helt plötsligt inte av denna "mensvärk".. Känner mig trött och lite lätt illamående till och från, men annars inget.. Börjar bli lite oroligt att något at hänt inne i magen. 

Svar på tråden BF september 2016