• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • ausaaf

Kul att vi börjar bli ett gäng nu. Både här och på Facebook. Grattis till alla plus :)

Längtar tills det faktiskt märks på riktigt att det är en ligen flurp därinne. Känner mig så förhållandevis ogravid än så länge.

• Loysan
    Ems85 skrev 2016-01-09 16:34:11 följande:

Roligt! Samma dag som mig :)

Vad kul!! Vi får se till o följas åt :) hur mår du? Jag märker inte av mer än att det värker i magen!

Har du barn sen innan?
  • Ems85
    Loysan skrev 2016-01-09 16:59:37 följande:

Vad kul!! Vi får se till o följas åt :) hur mår du? Jag märker inte av mer än att det värker i magen!

Har du barn sen innan?

Det tycker jag . Jag kan lägga till dig i gruppen. Skickar pm till dig. Jag har en son som fyller 1 år i morgon :) själv?
  • Nattisgris
    Ems85 skrev 2016-01-09 17:19:25 följande:

Det tycker jag . Jag kan lägga till dig i gruppen. Skickar pm till dig. Jag har en son som fyller 1 år i morgon :) själv?

Vill och vara med :)

Natalie.157@hotmail.com
  • Loysan
    Ems85 skrev 2016-01-09 17:19:25 följande:

Jag har två vildingar på 6 och 7! Så ska bli så mysigt med en liten :)

Tack för att du fixade in mig i fb gruppen!
  • Loysan
    Hansson88 skrev 2016-01-09 18:23:11 följande:

Jag har också bf 15 september

Grattis! Vad kul!
  • Ems85
    Nattisgris skrev 2016-01-09 19:52:24 följande:

Vill och vara med :)

Natalie.157@hotmail.com

Jag fixar det senare i kväll när jag har tillgång till dator. Går inte att lägga till mejladress från telefonen. Skickar ett pm när jag gjort det så du vet. :)
Svar på tråden BF september 2016