Inlägg från: Nattisgris |Visa alla inlägg
  • Nattisgris

BF september 2016

Hej!!! :)

Jag är också beräknad till den 5e september! :D plussade på självaste nyårsafton! ??

Mår lite illa

Brösten ömmar extremt

Molvärk

Väldigt nervös nu !!!

( ofosterlig graviditet. Avsöutades i v 19 i år )

( MF v 5 oktober )

Grattis alla :D

• Nattisgris

Hur många utav er känner er säkra på att det går vägen och hur många av er känner oro att det kan sluta i mf?

Jag är sjukt orolig med 2 MF och 1 ofosterlig graviditet i i ryggen ???? hur gör ni som inte är oroliga ? Släpper ni tanken på att ni är gravida eller hur gör nu ? ?????

• Nattisgris
    sodapopinski skrev 2016-01-03 16:24:12 följande:

Jag känner mig orolig och tänker ganska mycket på det. Rätt jobbigt men försöker tänka positivt så gott det går. Längtar till ul så man iaf ser att det är något där inne förhoppningsvis!

Jo samma här. Men jag kommer få gå och göra ett vul i ca vecka 8 för att se om någonting är där ????har ju tyvärr haft en ofosterlig graviditet. Ville kolla tidigare då också för jag kände att det va något fel men bm viftade bara bort det så jag fick reda på det i vecka 18 :/ ..hört många som fejkar att dem har haft en lite blödning för att få göra ett tidigare vul eller ul :O
  • Nattisgris
    skruttan1988 skrev 2016-01-02 19:17:39 följande:

Vilken del av landet finns ni i?

Borås :)
  • Nattisgris
    Glöd100 skrev 2016-01-03 17:11:25 följande:

Usch, jag är supernervös för att det inte ska gå vägen! Har ju inget i bagaget, men det verkar som att det är så vanligt nu för tiden tyvärr.

Har ju varit superledsen och nervös att det inte ska ta sig överhuvudtaget då det inte tog sig fören 6 försöket för oss. Värsta månaderna i mitt liv! Målar ju upp värsta seminariumet såklart också!

jag tror tyvärr de flesta målar upp värsta tänkbara i huvudet.
    Jag är exakt likadan tyvärr. 
    Tyvärr är det ju så om du får ett MF så är det ju något fel på embryot :(

STAY POSITIV !!
  • Nattisgris
    kattenlady skrev 2016-01-03 16:58:58 följande:

Hej får man hoppa in här? Jag plussade på julafton och är livrädd då min senaste graviditet slutade med intrauterin fosterdöd i v 36

vad innerbär det? :/ 
  • Nattisgris

Förutom min man så vet 2 av mina absolut närmsta vänner. Jag kommer vänta lite med att berätta. Familjen runt vecka 11 så vi ska ha lite kalas för mig och 2 andra i familjen som fyller kring samma datum :) kul supris!

Men ska på vul i slutet av januari för att verkligen se så det finns något levande där inne.

Berättade efter v 12 för många människor runt om kring mig förra gången. Fick mycket stöd efter missödet i v18 (ofosterlig graviditet )men tyvärr får jag höra om det ännu från människor som jag inte träffar så ofta. Många tror nu att jag har blivit förälder och är väldigt förvånade när de ser mig på jobbet (beräknad den 2 december)

Kommer berätta först när jag ser att det finns liv :)

• Nattisgris

Hur har eran kropp ändrats och vilka "signaler" visar den ?

Jag har :

Ömma bröst

Molvärk (liknade mensverk)

Lite stickande känsla i "musen" ;)

Blygläpparna är mycket mörkar (isch lila-aktigt)

Lite smått illamående på morgonen

törstig

Kissar oftare (kissar ofta som det är x) )

Lätt hunger ofta

Liite känsligare näsa (kommer bli värre )

Trött

Lite kaos-mage

Ibland väldigt varm men ibland väldigt frusen.

• Nattisgris

hur mår ni nu?
    I dag så känner jag ingen molande värk i magen i dag . Någon annan som upplever samma sak? det kanske är vanligt att det kommer och går? 

• Nattisgris

någon mer än jag som typ har inställningen att "detta kommer inte gå vägen" ?
    Vill ju så gärna tänka positivt men känner mig som väldens pessimist

• Nattisgris
    Längtan efter nr 4 skrev 2016-01-09 08:05:50 följande:

Va ett tag sen man skrev här inne.

Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)

Hur mår alla?

Jag har mått bra fram till för 2 dagar sedan då lite illamående kom och gick. Men i dag slog det hårt :/ har inte spytt men det är inte långt ifrån.

Mår illa, brösten ömmar och Molvärk. .så något är ju på gång ialf ;)
  • Nattisgris
    Ems85 skrev 2016-01-09 17:19:25 följande:

Det tycker jag . Jag kan lägga till dig i gruppen. Skickar pm till dig. Jag har en son som fyller 1 år i morgon :) själv?

Vill och vara med :)

Natalie.157@hotmail.com
  • Nattisgris
    alva91 skrev 2016-01-12 11:24:06 följande:

jag mår riktigt illa,kan inte äta kött och knappt något annat heller... det luktar så äckligt

Jag lever på toast (älskar ost ) , clementiner , juice och yoghurt :) jag klarar inte Heller av att känna doften att matos eller när någon lagar mat.. men som sagt, toast med ost och tomat funkar :D
Svar på tråden BF september 2016