• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • Totten

Hej,

Jag plussade för tre dagar sedan och har nog beräknad födsel i mittet/slutet av september - superspännande! Har du skrivit in dig ännu?

/T 

• puer

Grattis till er alla som plussat! Nu vågar även jag hoppa in här. Efter många månaders försök har jag plussat både igår och idag så nu måste det väl ändå vara på riktigt! BF 9 september Glad Jag är 32 två år och bor i Västra Götaland. Detta är min första graviditet.

• puer
    skruttan1988 skrev 2016-01-08 11:39:36 följande:

Önskar er alla lycka till. Blöder ordentligt nu och proverna visa att hormonet gått ner. Ska ta nya nästa vecka men har insett att jag inte och hoppas nu när jag börjat blöda änu mer.

Stay strong and keep going < 3

Kram till dig <3
  • Ljusstrimma2

Grattis till er alla som plussade på stickan! Kul :) 

Jag plussade på nyårsafton och imorgon går jag in i vecka 6. Jobbiga veckor nu i början.... För ett år sen fick jag mf ( missed abortion ) Hade symtom men det var ingen bebis kvar tyvärr.. jobbig period där men nu hoppas jag över hela mitt hjärta att denna graviditet ska gå vägen <3

Bf är den 9 september så förhoppningsvis blir det ett litet höstbarn <3 

Jag önskar er all lycka <3

• Ems85

Hej alla preggos :) Vi är några från en annan septembertråd som har en hemlig fbgrupp för oss som ska barn i September. Är nån sugen på att följas åt där också så kan ni skicka eran mejladress i ett pm här så lägger jag till er. :)

• Längtan efter nr 4
    Ems85 skrev 2016-01-08 19:58:17 följande:

Hej alla preggos :) Vi är några från en annan septembertråd som har en hemlig fbgrupp för oss som ska barn i September. Är nån sugen på att följas åt där också så kan ni skicka eran mejladress i ett pm här så lägger jag till er. :)

Ja hoppar gärna in om deb är hemlig.
  • Längtan efter nr 4

Va ett tag sen man skrev här inne.

Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)

Hur mår alla?

• Jennymariaa
    Längtan efter nr 4 skrev 2016-01-09 08:05:50 följande:

Va ett tag sen man skrev här inne.

Går in i v. 7 idag. Kan inte förstå att de gått så fort sen ja plussade på julafton. :)

Hur mår alla?

Tiden går snabbt!! Idag var första gången jag fick hänga över toaletten imorse. Hoppas inte det håller i sig :/
  • lindamjonsson

Hej allihop och stort grattis till era plus. Jag plussade själv för fyra dagar sen med beräknad födsel den 12/9 enligt diverse appar.. :) Jag och min sambo är båda 23 år och detta är vårat första barn. Dock känns allt väldigt overkligt för mig, jag vågar knappt tro på att det är sant. Jag har heller inte så många symptom förutom att brösten gör ont och växer, hade på ett sätt velat uppleva en massa symptom för att våga tro på att ett litet mirakel växer i magen. Jag känner att jag borde uppleva så mycket mer glädje än jag gör, men oron tar över lyckokänslorna lite ibland. Hade varit så skönt att ta del av era tankar och känslor såhär tidigt i graviditeten. Lycka till allihop!

• sodapopinski
    Ems85 skrev 2016-01-08 19:58:17 följande:

Har mailat dig - har du fått mailet?
Svar på tråden BF september 2016