• sodapopinski

BF september 2016

Är jag först här med BF i september nästa år? Hittar ingen sådan tråd så jag startar en ny. Plussade igår och har enligt vad jag googlade fram BF 5 september. Jag och min man är 31 resp. 33 och det här är första barnet. Vi blev gravida på andra försöket så just nu känns det bara helt overkligt alltihop! Här kan vi väl följas åt vi som väntar barn i september?

• Svar på tråden BF september 2016
  • skruttan1988

Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något

• 80talet

Åh nej Skruttan, hoppas verkligen att det inte är ngt allvarligt. Håller alla tummar och tår.

• Ems85
    skruttan1988 skrev 2016-01-06 17:17:50 följande:

Är rädd som fan just nu. Börjat blöda :'( på g in till gynakut för att kolla läget. Snälla håll tummarna att det inte är något

Hålder både tummar och tår. Det behöver ju inte betyda något. Vilken vecka är du i?
  • åttiosjuu

Hoppar in här !

Som det verkar just nu är det beräknat till den 3 september. Spännande, förvirrande, oplanerat men väldigt roligt :) 

• Jennymariaa

Håller tummarna <3
  • pumpkinspice

Hej! Vågar kanske hoppa in här ???? Är gravid med första barnet i vecka 5+2, vi har gjort IVF pga oförklarlig barnlöshet. Är jätteglada men självklart väldigt oroliga med, det är ju så tidigt än. Beräknad förlossning är 5/9!

• Hansson88

Åh nej! Jag ber för er. KRAM!
  • pannkakan87
    pumpkinspice skrev 2016-01-06 18:20:55 följande:

Hej! Vågar kanske hoppa in här ???? Är gravid med första barnet i vecka 5+2, vi har gjort IVF pga oförklarlig barnlöshet. Är jätteglada men självklart väldigt oroliga med, det är ju så tidigt än. Beräknad förlossning är 5/9!

Välkommen! Samma bf som mig ^^ vad kul!
  • Ejoma

Håller tummarna för er, hoppas det inte är nå :/
  • pumpkinspice
    pannkakan87 skrev 2016-01-06 20:44:34 följande:
    Välkommen! Samma bf som mig ^^ vad kul!
    Tack! Vad roligt med samma BF! :)
Svar på tråden BF september 2016