BF september 2016
Hej alla! Plussade igår kväll, så lycklig! BF blir den 16 september :) Hade ett MA i november förra året, så oron att det ska hända igen har redan börjat gnaga... :( Någon mer i samma sits?
Hej alla! Plussade igår kväll, så lycklig! BF blir den 16 september :) Hade ett MA i november förra året, så oron att det ska hända igen har redan börjat gnaga... :( Någon mer i samma sits?
Hej!
Jag är i samma sits som dig. Fick mf förra året och nu är jag gravid igen, plussade på nyårsafton (är i v.6) Men jag är väldigt nojig & rädd .. Tänker alldeles för mycket... Så jobbiga veckor nu i början..
Jag önskar dig all lycka att det ska gå vägen för dig!
KRAM!!
Måste bara fråga.... Är det någon här som upplever att det hugger till i magen när ni sträcker på er? Har hänt mig ett par gånger nu, det liksom bränner till, känns som om något går sönder när jag sträcker på magen. Gör så ont att jag rycker till. Någon som upplevt liknande eller har någon teori om vad det kan bero på? :)
Känns som alla mina symptomer går bort :( så rädd för missfall fick MA förra gången då dog dom (det var två) i v7 och upptäcktes v11.. Är det någon mer där symptomen avtagit bara sådär?
Hej! Är en tjej på 21 år från Söderköping (såg att det var några från norrköping här) ;)
Jag är gravid med mitt andra barn. Mitt första är.en ängla son som heter Gustav. Han gick bort den 1 oktober, 1 år och 4 månader gammal.
Har inte läst igenom allt här, men om det är någon jag känner här på denna tråd så säg inget till någon. Fortfarande hämligt :)
Är i v. 6+5 och beräknad till den 10 september :)